Ο αντίκτυπος της τεχνητής νοημοσύνης (T.N) στις πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ και ο ρόλος των συμβούλων επιχειρήσεων για να βοηθήσουν τις μικρές επιχειρήσεις να πλοηγηθούν σε αυτό.

Προδρόμου, Θωμαΐς (2024-01)

ENGLISH ABSTRACT This thesis aims to examine the impact of artificial intelligence (A.I) on digital marketing practices as well as the critical role of consultants in helping small businesses navigate this evolving landscape. Examining therefore the relationship that artificial intelligence has with digital marketing, the research aims to discover the potential benefits and challenges that exist with the adoption of artificial intelligence, to reveal the strategies that are available from consultants to improve small business marketing efforts. Research objectives include applying A.I to digital marketing, analyzing the roles of business advisors in aiding A.I adoption, identifying barriers small businesses face in integrating A.I, and providing practical advice to advisors and businesses to effectively use artificial intelligence in digital marketing. The study then examines several key research questions, such as the impact of A.I integration on various marketing practices, the role consultants play in guiding A.I adoption, and even best practices for A.I adoption. in digital marketing. It also highlights the necessity and importance of studying artificial intelligence in digital marketing and the role of consultants as businesses must adapt to the rapidly changing landscape to remain competitive. However, difficulties such as complexity, cost, and expertise pose barriers to A.I adoption, making advisor guidance critical to making well-informed decisions and achieving successful A.I integration. In addition, the methodology includes an integrated approach with quantitative methods. Which includes a questionnaire, to collect data and gain knowledge. The data collected will then be analyzed using appropriate excel tools to produce appropriate recommendations and implications for small businesses and advisors. In summary, by exploring the adoption of A.I, understanding the challenges and assessing the importance of advisors, the research aims to unlock the transformative potential of A.I and help businesses thrive in the ever-evolving digital landscape. Keywords: artificial intelligence, business consultants, small business, small business business consultants, artificial intelligence in small business, artificial intelligence in digital marketing

Thesis

Αυτή η διατριβή στοχεύει να εξετάσει τον αντίκτυπο της τεχνητής νοημοσύνης (T.N) στις πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ όπως επίσης, τον κρίσιμο ρόλο των συμβούλων στη βοήθεια των μικρών επιχειρήσεων για την πλοήγηση σε αυτό το εξελισσόμενο τοπίο. Εξετάζοντας λοιπόν, τη σχέση της τεχνητής νοημοσύνης με το ψηφιακό μάρκετινγκ, η έρευνα θέτει σαν στόχο να ανακαλύψει τα πιθανά οφέλη και τις προκλήσεις οι οποίες υπάρχουν με την υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης, για να αποκαλύψει τις στρατηγικές οι οποίες διατίθενται από τους συμβούλους για την καλυτέρευση των προσπαθειών μάρκετινγκ των μικρών επιχειρήσεων. Οι ερευνητικοί στόχοι αφορούν την εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης στο ψηφιακό μάρκετινγκ, την ανάλυση των ρόλων των συμβούλων επιχειρήσεων στη βοήθεια της υιοθέτησης της τεχνητής νοημοσύνης, την αναγνώριση εμποδίων που οι μικρές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν με την ένταξη της τεχνητής νοημοσύνης και τη διατύπωση πρακτικών συμβουλών σε συμβούλους και επιχειρήσεις για να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά την τεχνητή νοημοσύνη στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Η μελέτη λοιπόν, εξετάζει πολλά βασικά ερευνητικά ερωτήματα, όπως είναι η επίδραση της ενσωμάτωσης T.N σε διάφορες πρακτικές μάρκετινγκ, ο ρόλος τον οποίο έχουν οι σύμβουλοι όσον αφορά την καθοδήγηση της υιοθέτησης της τεχνητής νοημοσύνης και ακόμα, οι βέλτιστες πρακτικές για την υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Ακόμα, τονίζεται η αναγκαιότητα και η σημασία της μελέτης της τεχνητής νοημοσύνης στο ψηφιακό μάρκετινγκ και ο ρόλος των συμβούλων, καθώς οι επιχειρήσεις πρέπει να προσαρμοστούν στο ταχέως μεταβαλλόμενο τοπίο για να παραμείνουν ανταγωνιστικές. Ωστόσο, δυσκολίες όπως η πολυπλοκότητα, το κόστος και η τεχνογνωσία θέτουν εμπόδια στην υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης, καθιστώντας την καθοδήγηση των συμβούλων ζωτικής σημασίας για τη λήψη καλώς ενημερωμένων αποφάσεων και την επίτευξη επιτυχημένης ενσωμάτωσης τεχνητής νοημοσύνης. Επιπλέον, η μεθοδολογία περιλαμβάνει μία ολοκληρωμένη προσέγγιση με ποσοτικές μεθόδους. Η οποία περιλαμβάνει ερωτηματολόγιο, για τη συλλογή δεδομένων και την απόκτηση γνώσεων. Τα δεδομένα που συλλέγονται θα αναλυθούν στην συνέχεια με τη χρήση κατάλληλων εργαλείων του excel, για να παραχθούν οι κατάλληλες συστάσεις και επιπτώσεις για τις μικρές επιχειρήσεις και τους συμβούλους. Συνοπτικά, διερευνώντας την υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης, την κατανόηση των προκλήσεων και την αξιολόγηση της σημασίας των συμβούλων, η έρευνα στοχεύει να ξεκλειδώσει τις μετασχηματιστικές δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης και να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να ευδοκιμήσουν στο συνεχώς εξελισσόμενο ψηφιακό τοπίο.