Το ψηφιακό μάρκετινγκ και η επίδραση του στη συμπεριφορά των καταναλωτών των μικρών επιχειρήσεων. Η συμβολή του στη διαμόρφωση της πρόθεσης αγοράς και η επιρροή του στα οικονομικά αποτελέσματα των μικρών επιχειρήσεων.
ENGLISH ABSTRACT The advent of the digital revolution and the ever-increasing use of digital media and devices have brought about significant changes in the way people buy, search, decide and evaluate products and services. Companies operating in the retail industry have realized the importance of adopting modern digital marketing techniques in order to effectively promote their offerings and create reliable connections with end consumers. This scenario undoubtedly affects their final financial results. The primary objective of this study involves reviewing the current methodologies and advancements in the realm of digital marketing, as well as examining how they influence consumer purchasing decisions. The research work is conducted through an extensive review of the scientific literature that includes the broader field of digital marketing, in addition to academic findings and data related to the retail market.
Thesis
Η έλευση της ψηφιακής επανάστασης και η συνεχώς αυξανόμενη χρήση ψηφιακών μέσων και συσκευών έχουν επιφέρει σημαντικές μεταβολές στον τρόπο με τον οποίο τα άτομα αγοράζουν, αναζητούν, αποφασίζουν και αξιολογούν προϊόντα και υπηρεσίες. Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της λιανικής πώλησης έχουν συνειδητοποιήσει τη σημασία της υιοθέτησης των σύγχρονων τεχνικών ψηφιακού μάρκετινγκ προκειμένου να προωθήσουν αποτελεσματικά τις προσφορές τους και να δημιουργήσουν αξιόπιστες συνδέσεις με τους τελικούς καταναλωτές. Το συγκεκριμένο σενάριο επηρεάζει αναμφισβήτητα τα τελικά οικονομικά τους αποτελέσματα. Ο πρωταρχικός στόχος αυτής της μελέτης συνεπάγεται τον έλεγχο των σύγχρονων μεθοδολογιών και προόδων στη σφαίρα του ψηφιακού μάρκετινγκ, καθώς και την εξέταση του τρόπου με τον οποίο ασκούν επιρροή στις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών. Η ερευνητική εργασία διεξάγεται μέσα από μια εκτενή ανασκόπηση της επιστημονικής βιβλιογραφίας που περιλαμβάνει το ευρύτερο πεδίο του ψηφιακού μάρκετινγκ, εκτός από ακαδημαϊκές ανακαλύψεις και δεδομένα που σχετίζονται με την αγορά λιανικής