Η αποτελεσματική χρήση των Meta Ads και της στρατηγικής περιεχομένου για την ανάπτυξη των μικρών επιχειρήσεων στα Social Media.

Τριανταφυλλίδου, Μαρία (2024-01)

This Master's thesis focuses on analyzing content strategies and Meta advertisements, aiming to evaluate their effectiveness in developing small businesses through social media. The study unfolds in two stages - initially, a literature review to identify trends and practices in content marketing and Meta Advertising. Subsequently, a qualitative approach is applied through interviews with marketing executives from six small businesses that have grown through social media and achieved significant online recognition and increased sales despite their small size. The research concentrates on two main questions: Firstly, it investigates the most effective content strategies for the development of small businesses on social media. Secondly, it analyzes how Meta advertisements contribute to increasing brand awareness, engagement, and sales. Findings indicate that social media platforms are crucial for the growth of small businesses, offering opportunities for building corporate image and interacting with the audience. Benefits identified include flexibility, direct access to the target audience, personalized audience targeting, and the ability to build a community through specific strategies. On the other hand, challenges such as the need for continuous content updating and competitive management were highlighted. The study also confirms, according to the sample, the importance of Instagram, the use of microinfluencers and user-generated content, as well as the effectiveness of giveaways in increasing brand recognition and engagement. Finally, the findings show a significant improvement in Return on Investment (ROI) from the use of Meta Ads, confirming that, according to the sample, small businesses can benefit from digital marketing strategies.

Thesis

Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, επικεντρώνεται στην ανάλυση των στρατηγικών περιεχομένου και των διαφημίσεων της Meta, με σκοπό την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητάς τους στην ανάπτυξη μικρών επιχειρήσεων μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Η μελέτη ακολουθεί δύο στάδια - αρχικά, μια βιβλιογραφική επισκόπηση για τον καθορισμό των τάσεων και των πρακτικών στον τομέα του content marketing και του Meta Advertising. Στη συνέχεια, εφαρμόζεται μια ποιοτική προσέγγιση μέσω συνεντεύξεων με στελέχη μάρκετινγκ από έξι μικρές επιχειρήσεις που έχουν αναπτυχθεί μέσω των social media και έχουν επιτύχει σημαντική αναγνωρισιμότητα online και αυξημένες πωλήσεις, παρά του μικρού μεγέθους τους. Η έρευνα επικεντρώνεται σε δύο κύρια ερωτήματα: Πρώτον, διερευνά ποιες είναι οι πιο αποτελεσματικές στρατηγικές περιεχομένου για την ανάπτυξη μικρών επιχειρήσεων στα Social Media. Δεύτερον, αναλύει πώς οι διαφημίσεις της Meta συμβάλλουν στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand, της αλληλεπίδρασης και των πωλήσεων. Τα ευρήματα δείχνουν ότι, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι κρίσιμα για την ανάπτυξη των μικρών επιχειρήσεων, προσφέροντας ευκαιρίες για οικοδόμηση εταιρικής εικόνας και αλληλεπίδραση με το κοινό. Εντοπίστηκαν οφέλη όπως η ευελιξία, η άμεση πρόσβαση στο κοινό-στόχο, η εξατομικευμένη στόχευση του κοινού καθώς και η δυνατότητα δημιουργία κοινότητας με την εφαρμογή συγκεκριμένων στρατηγικών. Από την άλλη πλευρά, αναδείχθηκαν προκλήσεις όπως η ανάγκη για συνεχή ενημέρωση περιεχομένου και ανταγωνιστική διαχείριση. Η μελέτη επιβεβαιώνει επίσης σύμφωνα με το δείγμα, τη σημασία του Instagram, τη χρήση microinfluencers και user-generated content, καθώς και την αποτελεσματικότητα των giveaways στην αύξηση αναγνωρισιμότητας και αλληλεπίδρασης. Τέλος, τα ευρήματα δείχνουν μια σημαντική βελτίωση στο Return on Investment (ROI) από τη χρήση των Meta Ads, επιβεβαιώνοντας ότι σύμφωνα με το δείγμα, οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν από τις ψηφιακές στρατηγικές μάρκετινγκ.