dc.contributor.advisor | Persefoni Fokiali | |
dc.contributor.advisor | Mousena, Eleni | |
dc.contributor.author | Αγγελή, Βασιλική | |
dc.date.accessioned | 2025-07-03T12:12:46Z | |
dc.date.available | 2025-07-03T12:12:46Z | |
dc.date.issued | 2025-01 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/12958 | |
dc.description | ENGLISH ABSTRACT
This thesis was prepared for the acquisition of the postgraduate diploma of the Department of Public Administration. Having chosen the direction of Educational Administration, we decided to deal with a pedagogical issue and specifically with the institution of Model - Experimental Schools (P.P.S). The aim of the thesis is to present the institution of P.P.S and to examine the selection criteria by parents. The thesis consists of the theoretical part, where a bibliographical research and presentation of the institution of P.P.S is carried out and the research part, where the example of the Ionideion School of Piraeus is examined, through a questionnaire (quantitative research) that was given and answered by the parents of the school's students. The purpose of the quantitative research is to research and examine the criteria of parental selection for the specific school, but also to provide the profile of the specific parents. | en_UK |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε για την απόκτηση του μεταπτυχιακού διπλώματος του τμήματος της Δημόσιας Διοίκησης. Έχοντας επιλέξει την κατεύθυνση της Εκπαιδευτικής διοίκησης αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με θέμα παιδαγωγικού χαρακτήρα και συγκεκριμένα με τον θεσμό των Πρότυπων – Πειραματικών Σχολείων (Π.Π.Σ). Στόχος της εργασίας είναι να παρουσιάσει τον θεσμό των Π.Π.Σ και να εξετάσει τα κριτήρια επιλογής από τους γονείς. Η εργασία αποτελείται από το θεωρητικό μέρος, όπου γίνεται βιβλιογραφική έρευνα και παρουσίαση του θεσμού των Π.Π.Σ και από το ερευνητικό μέρος, όπου εξετάζεται το παράδειγμα της Ιωνιδείου Σχολής Πειραιά, μέσω ερωτηματολογίου (ποσοτική έρευνα) που δόθηκε και απαντήθηκε από τους γονείς των μαθητών του σχολείου. Σκοπός της ποσοτικής έρευνας είναι να ερευνηθούν και να εξετασθούν τα κριτήρια της γονεϊκής επιλογής για το συγκεκριμένο σχολείο, αλλά και να δοθεί το προφίλ των συγκεκριμένων γονέων. | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.publisher | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | en_UK |
dc.rights | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων | en_UK |
dc.subject | πρότυπο | en_UK |
dc.subject | ομοιογένεια | en_UK |
dc.subject | μαθητοκεντρικό | en_UK |
dc.subject | ποιότητα | en_UK |
dc.subject | τυπικά προσόντα | en_UK |
dc.title | Ο θεσμός των πρότυπων - πειραματικών σχολείων και τα κριτήρια επιλογής φοίτησης των μαθητών από τους γονείς. Το παράδειγμα της Ιωνιδείου Σχολής Πειραιά | en_UK |
dc.title.alternative | Διπλωματική Εργασία η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Δημόσια Διοίκηση, κατεύθυνση: Εκπαιδευτική Διοίκηση στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος. | en_UK |
dc.type | Thesis | en_UK |