Show simple item record

Ανάπτυξη σχολικών συμβουλευτικών υπηρεσιών στα ελληνικά σχολεία: βιβλιογραφική ανασκόπηση

dc.contributor.advisorPersefoni Fokiali
dc.contributor.advisorSklavou, Konstantina
dc.contributor.authorΚάτσιου, Πολυξένη
dc.date.accessioned2025-07-04T12:39:42Z
dc.date.available2025-07-04T12:39:42Z
dc.date.issued2025-02
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12997
dc.descriptionENGLISH ABSTRACT This thesis focuses on investigating the role and importance of school counseling in the Greek educational reality. It examines the concept of counseling, its goals and historical development, while focusing on the characteristics of the counselor and the counseling relationship. Through a systematic literature review, the current situation and prospects of school counseling services in Greece are analyzed. The provision of counselling services as an integral part of the educational process is considered particularly important. It is therefore reasonable to focus on this importance by proposing the implementation of measures that will lead to the strengthening of the psychosocial skills of students and the support of teachers. The proposals are addressed to educational institutions, policy makers and professionals in the field, in order to ensure the effectiveness and sustainability of these servicesen_UK
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη διερεύνηση του ρόλου και της σημασίας της σχολικής συμβουλευτικής στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα. Εξετάζει την έννοια της συμβουλευτικής, τους στόχους και την ιστορική της εξέλιξη, ενώ εστιάζει στα χαρακτηριστικά του συμβούλου και της συμβουλευτικής σχέσης. Μέσα από μια συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση, παρουσιάζεται η σημασία της σχολικής συμβουλευτικής σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ παράλληλα αναλύονται η παρούσα κατάσταση και οι προοπτικές των σχολικών συμβουλευτικών υπηρεσιών στην Ελλάδα. Η παροχή των συμβουλευτικών υπηρεσιών ως αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας κρίνεται ιδιαιτέρως σημαντική. Είναι εύλογο λοιπόν, να εστιάσουμε σε αυτή τη σπουδαιότητα προτείνοντας την εφαρμογή μέτρων, τα οποία θα οδηγήσουν στην ενίσχυση των ψυχοκοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών και τη στήριξη των εκπαιδευτικών. Οι προτάσεις απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς φορείς, υπεύθυνους χάραξης πολιτικής και επαγγελματίες του χώρου, προκειμένου να διασφαλιστεί η αποτελεσματικότητα και η βιωσιμότητα των υπηρεσιών αυτών.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.subjectσυμβουλευτικήen_UK
dc.subjectσχολείαen_UK
dc.subjectΕλλάδαen_UK
dc.titleΑνάπτυξη σχολικών συμβουλευτικών υπηρεσιών στα ελληνικά σχολεία: βιβλιογραφική ανασκόπησηen_UK
dc.title.alternativeΔιπλωματική Εργασία η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Εκπαιδευτική Διοίκηση στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφοςen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record