Show simple item record

Η Διαχείριση Χρόνου στους Εκπαιδευτικούς Τεχνικής Εκπαίδευσης: Παράγοντες και Προκλήσεις.

dc.contributor.advisorPersefoni Fokiali
dc.contributor.advisorMousena, Eleni
dc.contributor.authorΚουλούμπρη, Αθηνούλλα
dc.date.accessioned2025-07-07T07:36:39Z
dc.date.available2025-07-07T07:36:39Z
dc.date.issued2025-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/13005
dc.descriptionENGLISH ABSTRACT This study explores time management among technical education teachers, focusing on the challenges they face, the factors influencing their time organization, and the strategies they employ for effectively managing their daily responsibilities. Specifically, it examines the impact of time management on teaching quality, professional burnout, and personal well-being. The research adopted a qualitative approach, utilizing semi-structured interviews with twelve teachers from various technical education specialties. The findings reveal that the main challenges include workload overload, administrative demands, and the need for continuous adaptation to technological advancements. At the same time, positive strategies emerged, such as the use of organizational tools, prioritization, and flexible approaches. In conclusion, effective time management is critical for maintaining a balance between professional and personal life, contributing to improved teaching quality and reduced occupational stress. The study suggests practical solutions to enhance organizational support and promote the adoption of tools that can improve teachers' everyday practices.en_UK
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία διερευνά τη διαχείριση χρόνου στους εκπαιδευτικούς της τεχνικής εκπαίδευσης, εστιάζοντας στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, στους παράγοντες που επηρεάζουν την οργάνωση του χρόνου τους και στις στρατηγικές που εφαρμόζουν για την αποτελεσματική διαχείριση των καθημερινών τους υποχρεώσεων. Ειδικότερα, εξετάζεται η επίδραση της διαχείρισης χρόνου στην ποιότητα της διδασκαλίας, στην επαγγελματική εξουθένωση και στην προσωπική ευημερία των εκπαιδευτικών. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με ποιοτική προσέγγιση, αξιοποιώντας ημιδομημένες συνεντεύξεις από δώδεκα εκπαιδευτικούς διαφόρων ειδικοτήτων της τεχνικής εκπαίδευσης. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι μεγαλύτερες προκλήσεις εντοπίζονται στην υπερφόρτωση εργασίας, στις απαιτήσεις του διοικητικού έργου και στην ανάγκη διαρκούς προσαρμογής στις τεχνολογικές εξελίξεις. Παράλληλα, αναδείχθηκαν θετικές στρατηγικές, όπως η χρήση εργαλείων οργάνωσης, η ανάθεση προτεραιοτήτων και η υιοθέτηση ευέλικτων προσεγγίσεων. Συμπερασματικά, η αποτελεσματική διαχείριση χρόνου είναι κρίσιμη για τη διατήρηση της ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, συμβάλλοντας τόσο στη βελτίωση της ποιότητας διδασκαλίας όσο και στη μείωση του επαγγελματικού άγχους. Η εργασία προτείνει πρακτικές λύσεις για την ενίσχυση της οργανωτικής υποστήριξης και την υιοθέτηση εργαλείων που θα βελτιώσουν την καθημερινότητα των εκπαιδευτικών.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.subjectΔιαχείριση χρόνουen_UK
dc.subjectΕκπαιδευτικοί τεχνικής εκπαίδευσηςen_UK
dc.subjectΕπαγγελματική εξουθένωσηen_UK
dc.subjectΙσορροπία επαγγελματικής και προσωπικής ζωήςen_UK
dc.subjectΣτρατηγικές οργάνωσηςen_UK
dc.titleΗ Διαχείριση Χρόνου στους Εκπαιδευτικούς Τεχνικής Εκπαίδευσης: Παράγοντες και Προκλήσεις.en_UK
dc.title.alternativeΔιπλωματική Εργασία η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ τίτλου σπουδών στη Δημόσια Διοίκηση στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφοςen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record