dc.contributor.advisor | Persefoni Fokiali | |
dc.contributor.advisor | Pistikou, Viktoria | |
dc.contributor.author | Μαράντη, Ευαγγελία | |
dc.date.accessioned | 2025-07-08T07:25:27Z | |
dc.date.available | 2025-07-08T07:25:27Z | |
dc.date.issued | 2025-01 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/13018 | |
dc.description | ENGLISH ABSTRACT
The purpose of the thesis was to highlight the importance of raising awareness among young
people in reducing corruption, which is one of the greatest challenges in modern societies,
with implications in social justice, political stability and economic development of a country.
Through education, information and active participation, young people can become leaders
of change, promoting the values of integrity and accountability. The National Transparency
Authority, through its actions and international cooperation, strengthens the activation of
healthy forces in the public and private sector as well as in the Society of Citizens by
developing a relationship of trust with society. The methodological approaches used to
examine the research cases were bibliographic research, quantitative research analysis from
existing data and qualitative research with interviews. The conclusions were that the
reduction of corruption depends on the years of education in a country. Furthermore,
informing students and teachers through suitable educational programs and cultivating
emotional intelligence and empathy can lead to responsible and emotionally balanced
individuals who, over time, will contribute to the creation of a healthy and incorruptible
society | en_UK |
dc.description.abstract | Σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν να αναδειχθεί η σημασία της ευαισθητοποίησης
των νέων στον περιορισμό της διαφθοράς που αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις
στις σύγχρονες κοινωνίες, με επιπτώσεις στην κοινωνική δικαιοσύνη, την πολιτική
σταθερότητα και την οικονομική ανάπτυξη της χώρας. Μέσω της εκπαίδευσης, της
ενημέρωσης και της ενεργούς συμμετοχής, οι νέοι μπορούν να γίνουν οι ηγέτες της αλλαγής,
προωθώντας τις αξίες της ακεραιότητας και της λογοδοσίας. Η Εθνική Αρχή Διαφάνειας,
μέσα από τις δράσεις της και συνεργασία με αντίστοιχους φορείς σε Διεθνές επίπεδο,
ενισχύει την ενεργοποίηση των υγιών δυνάμεων στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα αλλά και
στην Κοινωνία των Πολιτών αναπτύσσοντας μια σχέση εμπιστοσύνης με την κοινωνία. Οι
μεθοδολογικές προσεγγίσεις που χρησιμοποιήθηκαν για την εξέταση των ερευνητικών
υποθέσεων ήταν βιβλιογραφική έρευνα, ανάλυση ποσοτικής έρευνας από ήδη υπάρχοντα
δεδομένα και ποιοτική έρευνα με συνεντεύξεις. Τα συμπεράσματα ήταν πως η μείωση της
διαφθοράς συναρτάται από τα έτη εκπαίδευσης σε μια χώρα. Επίσης η ενημέρωση μαθητών
και διδασκόντων μέσω κατάλληλων εκπαιδευτικών προγραμμάτων και η ανάπτυξη της
συναισθηματικής νοημοσύνης και της ενσυναίσθησης, μπορούν να οδηγήσουν στην
καλλιέργεια υπεύθυνων ατόμων και ψυχοσυναισθηματικά ισορροπημένων που σε βάθος
χρόνου θα συμβάλλουν στη δημιουργία μιας υγιούς και αδιάφθορης κοινωνίας. | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.publisher | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | en_UK |
dc.rights | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων | en_UK |
dc.subject | σημασία της ευαισθητοποίησης των νέων στον περιορισμό της διαφθοράς | en_UK |
dc.subject | σύγχρονες κοινωνίες | en_UK |
dc.subject | ς αξίες της ακεραιότητας και της λογοδοσίας | en_UK |
dc.subject | Εθνική Αρχή Διαφάνειας | en_UK |
dc.subject | Κοινωνία των Πολιτών | en_UK |
dc.subject | ποιοτική έρευνα με συνεντεύξεις | en_UK |
dc.title | Η Ευαισθητοποίηση της νέας γενιάς στα φαινόμενα διαφθοράς και η καλλιέργεια συνείδησης Ακεραιότητας, Διαφάνειας και Λογοδοσίας. Case Study: Εθνική Αρχή Διαφάνειας | en_UK |
dc.title.alternative | Διπλωματική Εργασία η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Δημόσια Διοίκηση στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος | en_UK |
dc.type | Thesis | en_UK |