Show simple item record

Η σχέση μεταξύ εργασιακής ικανοποίησης και εργασιακής εξουθένωσης (burn out) στους εκπαιδευτικούς

dc.contributor.advisorPersefoni Fokiali
dc.contributor.advisorKonstantonopoulou, Despoina
dc.contributor.authorΠαλάτου, Ευρυδίκη
dc.date.accessioned2025-07-08T09:28:07Z
dc.date.available2025-07-08T09:28:07Z
dc.date.issued2025-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/13028
dc.descriptionENGLISH ABSTRACT This paper provides a comprehensive analysis of teacher burnout, a pervasive issue that significantly affects their mental health, job satisfaction and overall classroom effectiveness. It examines the key aspects of burnout, such as emotional exhaustion, depersonalization and reduced personal performance, as well as its causes, which include organizational and individual factors. In addition, it analyses the consequences of burnout on mental health, job performance and student outcomes, while proposing prevention and response strategies. Finally, it highlights the importance of teacher well-being and the implications of burnout for educational policy and practice, underlining the need for a more supportive and flexible educational structure.en_UK
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία παρέχει μια ολοκληρωμένη ανάλυση της επαγγελματικής εξουθένωσης των εκπαιδευτικών, ένα διάχυτο ζήτημα που επηρεάζει σημαντικά την ψυχική υγεία τους, την εργασιακή ικανοποίηση και τη συνολική αποτελεσματικότητα στην τάξη. Εξετάζονται οι βασικές πτυχές της επαγγελματικής εξουθένωσης, όπως η συναισθηματική εξάντληση, η αποπροσωποποίηση και η μειωμένη προσωπική επίδοση, καθώς και οι αιτίες που την προκαλούν, οι οποίες περιλαμβάνουν οργανωτικούς και ατομικούς παράγοντες. Επιπλέον, αναλύονται οι συνέπειες της εξουθένωσης στην ψυχική υγεία, την εργασιακή απόδοση και τα αποτελέσματα των μαθητών, ενώ προτείνονται στρατηγικές πρόληψης και αντιμετώπισης. Τέλος, τονίζεται η σημασία της ευημερίας των εκπαιδευτικών και οι επιπτώσεις της επαγγελματικής εξουθένωσης στην εκπαιδευτική πολιτική και πρακτική, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για μια πιο υποστηρικτική και ευέλικτη εκπαιδευτική δομή.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.subjectΕπαγγελματική εξουθένωση δασκάλωνen_UK
dc.subjectεργασιακή ικανοποίησηen_UK
dc.subjectεκπαιδευτική πολιτικήen_UK
dc.titleΗ σχέση μεταξύ εργασιακής ικανοποίησης και εργασιακής εξουθένωσης (burn out) στους εκπαιδευτικούςen_UK
dc.title.alternativeΔιπλωματική Εργασία η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Δημόσια Διοίκηση με κατεύθυνση την Εκπαιδευτική Διοίκηση στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφοςen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record