dc.contributor.advisor | Persefoni Fokiali | |
dc.contributor.advisor | Konstantonopoulou, Despoina | |
dc.contributor.author | Παλάτου, Ευρυδίκη | |
dc.date.accessioned | 2025-07-08T09:28:07Z | |
dc.date.available | 2025-07-08T09:28:07Z | |
dc.date.issued | 2025-01 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/13028 | |
dc.description | ENGLISH ABSTRACT
This paper provides a comprehensive analysis of teacher burnout, a pervasive issue that significantly affects their mental health, job satisfaction and overall classroom effectiveness. It examines the key aspects of burnout, such as emotional exhaustion, depersonalization and reduced personal performance, as well as its causes, which include organizational and individual factors. In addition, it analyses the consequences of burnout on mental health, job performance and student outcomes, while proposing prevention and response strategies. Finally, it highlights the importance of teacher well-being and the implications of burnout for educational policy and practice, underlining the need for a more supportive and flexible educational structure. | en_UK |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία παρέχει μια ολοκληρωμένη ανάλυση της επαγγελματικής εξουθένωσης των εκπαιδευτικών, ένα διάχυτο ζήτημα που επηρεάζει σημαντικά την ψυχική υγεία τους, την εργασιακή ικανοποίηση και τη συνολική αποτελεσματικότητα στην τάξη. Εξετάζονται οι βασικές πτυχές της επαγγελματικής εξουθένωσης, όπως η συναισθηματική εξάντληση, η αποπροσωποποίηση και η μειωμένη προσωπική επίδοση, καθώς και οι αιτίες που την προκαλούν, οι οποίες περιλαμβάνουν οργανωτικούς και ατομικούς παράγοντες. Επιπλέον, αναλύονται οι συνέπειες της εξουθένωσης στην ψυχική υγεία, την εργασιακή απόδοση και τα αποτελέσματα των μαθητών, ενώ προτείνονται στρατηγικές πρόληψης και αντιμετώπισης. Τέλος, τονίζεται η σημασία της ευημερίας των εκπαιδευτικών και οι επιπτώσεις της επαγγελματικής εξουθένωσης στην εκπαιδευτική πολιτική και πρακτική, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για μια πιο υποστηρικτική και ευέλικτη εκπαιδευτική δομή. | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.publisher | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | en_UK |
dc.rights | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων | en_UK |
dc.subject | Επαγγελματική εξουθένωση δασκάλων | en_UK |
dc.subject | εργασιακή ικανοποίηση | en_UK |
dc.subject | εκπαιδευτική πολιτική | en_UK |
dc.title | Η σχέση μεταξύ εργασιακής ικανοποίησης και εργασιακής εξουθένωσης (burn out) στους εκπαιδευτικούς | en_UK |
dc.title.alternative | Διπλωματική Εργασία η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Δημόσια Διοίκηση με κατεύθυνση την Εκπαιδευτική Διοίκηση στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος | en_UK |
dc.type | Thesis | en_UK |