Search
Now showing items 1-2 of 2
Ο ρόλος των συνοδών παιδιών που χαρακτηρίζονται ως Άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη συμπερίληψη των Μαθητών των Ειδικών Μονάδων Μέσης Εκπαίδευσης
(Spiros Kioulanis, 2020)
Παρά την αλματώδη πρόοδο που έχει επιτύχει ο τομέας της εκπαίδευσης κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, εντούτοις η περιθωριοποίηση των μαθητών που χαρακτηρίζονται ως άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΑμΕΕΑ) ...
Ο ρόλος των εκπαιδευτικών μεντόρων και των μαθητών μεντόρων στην πορεία προς τη δημιουργία συμπεριληπτικής σχολικής κουλτούρας
(Spiros Kioulanis, 2021)
Παρά τις έντονες προσπάθειες που καταβάλλονται διεθνώς η περιθωριοποίηση των μαθητών που χαρακτηρίζονται ως Άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΑμΕΕΑ) εξακολουθεί δυστυχώς ακόμη να υφίσταται στον κυπριακό εκπαιδευτικό ...