Search
Now showing items 1-3 of 3
Οι ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές στη διδακτική πράξη της εκπαίδευσης ενηλίκων
(Παιδαγωγική Εταιρεία Κύπρου, 2008)
Η χρήση ενεργητικών-συμμετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών στη σύγχρονη εκπαίδευση ενηλίκων αποτελεί κατά τους μελετητές κομβικό στοιχείο για την αποτελεσματική μάθηση, εφόσον σχετίζεται άμεσα με τη βασική αρχή μάθησης ενηλίκων ...
The headmaster's regulation of school conflicts
(UNESCO Chair in Gender Equality and Women's empowermentUniversity of Cyprus, 2012)
The present work researches the types as well as the frequency of conflicts occurring
in a school unit of Secondary Education. Furthermore, it eχamines the ways chosen by
the school Headmasters to regulate the various ...
Προϋποθέσεις αποτελεσματικής μεντορικής σχέσης
(Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φθιώτιδας, 2017-06)
Στο τομέα της εκπαίδευσης ο μέντορας αναλαμβάνει την «ανατροφή» του νεοδιόριστου, λειτουργεί ως πρότυπο, προσφέρει φροντίδα, στήριξη και ενθάρρυνση, διδάσκει, συμβουλεύει και είναι φιλικός μαζί του. Κατά τον Daloz (1983), ...