Search
Now showing items 1-4 of 4
The headmaster's regulation of school conflicts
(UNESCO Chair in Gender Equality and Women's empowermentUniversity of Cyprus, 2012)
The present work researches the types as well as the frequency of conflicts occurring
in a school unit of Secondary Education. Furthermore, it eχamines the ways chosen by
the school Headmasters to regulate the various ...
Χαρτογράφηση και Ανάλυση Σύγκρουσης –μεταξύ Μεντορεύομενου και σχολικής κοινότητας μέσω βιωματικών τεχνικών του Μέντορα
(Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φθιώτιδας, 2017-06)
Η εμφάνιση μιας σύγκρουσης σημαίνει, καταρχήν, την ύπαρξη μιας σχέσης και, κατά συνέπεια, την αλληλεξάρτηση των δύο ή περισσότερων πλευρών. Η αλληλεξάρτηση είναι βασικό χαρακτηριστικό κάθε ομάδας, είτε αυτή είναι η οικογένεια, ...
Προϋποθέσεις αποτελεσματικής μεντορικής σχέσης
(Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φθιώτιδας, 2017-06)
Στο τομέα της εκπαίδευσης ο μέντορας αναλαμβάνει την «ανατροφή» του νεοδιόριστου, λειτουργεί ως πρότυπο, προσφέρει φροντίδα, στήριξη και ενθάρρυνση, διδάσκει, συμβουλεύει και είναι φιλικός μαζί του. Κατά τον Daloz (1983), ...
Deductive reasoning ability in causal, quantitative, and spatial context
(Ελληνικά Γράμματα, 1997)
The aim of this study was to investigate the deductive reasoning ability in different
contexts. Specifically, the deductive reasoning ability has been tested in
the form of six different logical inference types within ...