Show simple item record

Πως ο σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός συμβάλλει στην ανάπτυξη επιχειρηματικής σκέψης των μαθητών

dc.contributor.advisorKonstantinides-Vladimirou, Katerina
dc.contributor.authorGeorgiou, Styliani
dc.date.accessioned2015-12-22T12:08:14Z
dc.date.available2015-12-22T12:08:14Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/6920
dc.description.abstractΟ σκοπός της Διπλωματικής αυτής μελέτης είναι δίπτυχος. Ο πρώτος σκοπός είναι να ερευνηθεί η ανάγκη ανάπτυξης επιχειρηματικής σκέψης των νέων, και ο δεύτερος να εξεταστούν τα εργαλεία με τα οποία ο Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (ΣΕΠ) μπορεί να συμβάλλει στην διαδικασία αυτή. Η πρώτη πτυχή ανιχνεύεται μέσα από την βιβλιογραφία. Η δεύτερη πτυχή εξετάζεται κυρίως μέσα από ποιοτική, και την μέθοδο πείραμα, που χρησιμοποίησε ως σταθερές μεταβλητές τρία εργαλεία-παιχνίδια, τα οποία έχουν εφαρμοστεί στα σχολεία. Με την μέθοδο πείραμα διαπιστώνεται εάν τα εργαλεία αυτά, συμβάλλανε στην ανάπτυξη επιχειρηματικών ικανοτήτων των νέων. Το δείγμα της έρευνάς είναι 30 μαθητές ενός τμήματος Γυμνασίου ή Λυκείου στην Θεσσαλονίκη. Τα πορίσματα από την έρευνα δείχνουν ότι οι μαθητές ανάπτυξαν αυτογνωσία –αυτοπεποίθηση, έμαθαν να σκέφτονται δημιουργικά και να αποδέχονται την καινοτομία, στοιχεία απαραίτητα για την ανάπτυξη του μελλοντικού εργατικού δυναμικού.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΠρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών & Δοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.subjectResearch Subject Categories::SOCIAL SCIENCESen_UK
dc.subjectEntrepreneurshipen_UK
dc.subjectcreativityen_UK
dc.subjectinnovationen_UK
dc.subjectself awarenessen_UK
dc.subjectabilitiesen_UK
dc.subjectΕπιχειρηματικότηταen_UK
dc.subjectδημιουργικότηταen_UK
dc.subjectκαινοτομίαen_UK
dc.subjectαυτογνωσίαen_UK
dc.subjectικανότητεςen_UK
dc.titleΠως ο σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός συμβάλλει στην ανάπτυξη επιχειρηματικής σκέψης των μαθητώνen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record