Show simple item record

Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού : παράγοντας άγχους

dc.contributor.advisorKonstantinides-Vladimirou, Katerina
dc.contributor.authorMarkidis, Nikolaos
dc.date.accessioned2015-12-22T12:44:53Z
dc.date.available2015-12-22T12:44:53Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/6928
dc.description.abstractΣκοπός της εργασίας αυτής είναι να ερευνηθεί ο βαθμός στον οποίο η αξιολόγηση αποτελεί πηγή άγχους για τον εκπαιδευτικό της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Θα παρουσιαστεί το νέο σύστημα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα που προβλέπεται να εφαρμοστεί το σχολικό έτος 2014-15. Η εργασία ξεκινάει με μια ιστορική αναδρομή, όπου γίνονται συγκριτικές αναφορές στα συστήματα αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου που εφαρμόζονται σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες. Ακολουθεί αναφορά στον ορισμό της αξιολόγησης και την επίδραση της εφαρμογής της στην ψυχολογία των εκπαιδευτικών με βάση τη βιβλιογραφία και γίνεται αναφορά σε συστήματα αξιολόγησης που εφαρμόζονται σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες. Γίνεται αναφορά στον ορισμό του άγχους και ορίζονται το είδος και η διαδικασία της έρευνας.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΠρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών & Δοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.subjectResearch Subject Categories::SOCIAL SCIENCESen_UK
dc.subjectΟικονομική παράμετροςen_UK
dc.subjectΚοινωνική παράμετροςen_UK
dc.subjectΣύστημα αξιολόγησηςen_UK
dc.titleΗ αξιολόγηση του εκπαιδευτικού : παράγοντας άγχουςen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record