dc.contributor.advisor | Petrou, Stelios | |
dc.contributor.author | Hadjimichael, Stella | |
dc.date.accessioned | 2015-12-23T11:37:28Z | |
dc.date.available | 2015-12-23T11:37:28Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/6949 | |
dc.description.abstract | Με τον όρο ''Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών" (ΑΣΠ) εννοούμε την - συνήθως γραπτή
- διατύπωση των χαρακτηριστικών μιας διδακτικής πρότασης. Τυπικές παράμετροι ενός
αναλυτικού προγράμματος είναι οι στόχοι του, το περιεχόμενο στο οποίο αναΦέρεται, οι
μέθοδοι που χρησιμοποιεί, οι διαδικασίες που προτείνει ή οι προτάσεις αξιολόγησής του. Η
διδακτική πρόταση μπορεί να αΦορά τη διδασκαλία μιας ολόκληρης εκπαιδευτικής βαθμίδας
ή τάξης σε συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο ή σε σύνολο γνωστικών αντικειμένων.
Η έννοια του αναλυτικού προγράμματος συγχέεται συχνά με την έννοια της «ύλης» των
μαθημάτων που πρέπει να διδαχτεί από τους/τις εκπαιδευτικούς και να αΦομοιωθεί από τους
μαθητές και τις μαθήτριες. Γι' αυτό μερικές Φορές η μεταρρύθμισή τους θεωρείται ως μια
υπόθεση πρόσθεσης και αΦαίρεσης ύλης, αλλαγής βιβλίων, διδακτικών μέσων και μεθόδων
διδασκαλίας. | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.publisher | Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | en_UK |
dc.rights | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων | en_UK |
dc.subject | Δημόσια διοίκηση | en_UK |
dc.subject | εκπαίδευση | en_UK |
dc.subject | Αναλυτικά προγράμματα Σπουδών | en_UK |
dc.subject | Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα | en_UK |
dc.subject | Κύπρος | en_UK |
dc.title | Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών: σχεδιασμός, εφαρμογή και προσφορά τους στην σημερινή εκπαίδευση | en_UK |
dc.type | Thesis | en_UK |