O ρόλος του Διευθυντή Σχολικής Μονάδας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη δημιουργία θετικού κλίματος στην επικοινωνία και τη συνεργασία σχολείου, οικογένειας και τοπικής κοινωνίας
The postgraduate research which is titled " The Role of the Director of School of Primary Education in a positive climate of communication and cooperation between schools, families and local community" aims to study the issue of effective communication and cooperation of the school with the family and society-community (with a benchmark of the school operating space in each case), in the mapping effort of factors that support the achievement of education goals. The study of the subject is done through the literature research / survey and analysis (quantitative and qualitative / interpretative) data / findings questionnaire which aims to record the views expressed by parents regarding the role of the school director in Primary Education to create the necessary positive change. The research results can form the basis for formulating proposals which will act regenerative compared to the current situation and expectation for the operation of schools open to society.
Thesis
Η μεταπτυχιακή εργασία με τίτλο O ρόλος του Διευθυντή Σχολικής Μονάδας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη δημιουργία θετικού κλίματος στην επικοινωνία και τη συνεργασία σχολείου, οικογένειας και τοπικής κοινωνίας έχει σκοπό να μελετήσει το θέμα της ουσιαστικής επικοινωνίας και συνεργασίας του σχολείου με την οικογένεια και την κοινωνία-τοπική κοινότητα (με σημείο αναφοράς τον χώρο λειτουργίας του σχολείου σε κάθε περίπτωση), στο πλαίσιο της προσπάθειας χαρτογράφησης των παραγόντων που υποστηρίζουν την επίτευξη των σκοπών της εκπαίδευσης. Η μελέτη του θέματος γίνεται μέσω της βιβλιογραφικής έρευνας/επισκόπησης και με την ανάλυση (ποσοτική και ποιοτική/ερμηνευτική) των δεδομένων/ευρημάτων ερωτημα- τολογίου το οποίο έχει ως σκοπό να καταγράψει τις σχετικές απόψεις γονέων όσον αφορά τον ρόλο του διευθυντή σχολείου της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στη δημιουργία του απαραίτητου θετικού κλίματος. Τα αποτελέσματα της έρευνας μπορούν να αποτελέσουν τη βάση για τη διατύπωση προτάσεων οι οποίες θα δράσουν ανατροφοδοτικά σε σχέση με την υφιστάμενη κατάσταση και την προσδοκία για τη λειτουργία σχολείων ανοιχτών στην κοινωνία.