dc.description.abstract | Η ηλεκτρονική εκπαίδευση χρησιμοποιεί τις νέες πολυμεσικές τεχνολογίες και το
διαδίκτυο προκειμένου να διευκολύνει την πρόσβαση των μαθητών και των
εκπαιδευτικών σε πηγές πληροφόρησης και υπηρεσίες, αλλά και η ανταλλαγή
πληροφοριών και εξ αποστάσεων συνεργασιών (Γεωργούλη και συν., 2006;
Χαλαζωνίτης και συν, 2008; Καλλαρά, 2009). Η ηλεκτρονική μάθηση μπορεί να
συντελεστεί είτε μέσω της σύγχρονης μάθησης, που πραγματοποιείται σε πραγματικό
χρόνο, είτε μέσω της ασύγχρονης, που πραγματοποιείται σε χρόνο και τόπο που
επιλέγει ο μαθητής και ο εκπαιδευτικός (Καλλαρά, 2009; Er et al., 2009; Simonson et
al., 2012; Al Ghafri, 2013). Η παρούσα πρόταση θα εστιάσει στην ασύγχρονη
ηλεκτρονική μάθηση. Πιο αναλυτικά, η ασύγχρονη ηλεκτρονική μάθηση θα εξεταστεί
υπό το πρίσμα της συμβολής της στη σχεδίαση και οργάνωση μαθημάτων, δεδομένου
ότι τα εργαλεία ασύγχρονης ηλεκτρονικής μάθησης δίνουν αυτή τη δυνατότητα
(Μουζάκης, 2006; Βερναδάκης και συν., 2007). Συνεπώς, σκοπός της παρούσας
έρευνας είναι να τεθεί το πλαίσιο στο οποίο θα διερευνηθεί η χρησιμοποίηση
ασύγχρονης ηλεκτρονικής μάθησης στο σχεδιασμό και την οργάνωση μαθημάτων | en_UK |