Show simple item record

Αξιοποίηση της ασύγχρονης ηλεκτρονικής μάθησης στην εκπαίδευση στο πλαίσιο της σχεδίασης και οργάνωσης μαθημάτων: η περίπτωση του 1ου Γυμνασίου Κιλκίς

dc.contributor.advisorBikos, Constantinos
dc.contributor.authorMalisovas, Athanasios
dc.date.accessioned2016-01-05T12:40:49Z
dc.date.available2016-01-05T12:40:49Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/6993
dc.description.abstractΗ ηλεκτρονική εκπαίδευση χρησιμοποιεί τις νέες πολυμεσικές τεχνολογίες και το διαδίκτυο προκειμένου να διευκολύνει την πρόσβαση των μαθητών και των εκπαιδευτικών σε πηγές πληροφόρησης και υπηρεσίες, αλλά και η ανταλλαγή πληροφοριών και εξ αποστάσεων συνεργασιών (Γεωργούλη και συν., 2006; Χαλαζωνίτης και συν, 2008; Καλλαρά, 2009). Η ηλεκτρονική μάθηση μπορεί να συντελεστεί είτε μέσω της σύγχρονης μάθησης, που πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο, είτε μέσω της ασύγχρονης, που πραγματοποιείται σε χρόνο και τόπο που επιλέγει ο μαθητής και ο εκπαιδευτικός (Καλλαρά, 2009; Er et al., 2009; Simonson et al., 2012; Al Ghafri, 2013). Η παρούσα πρόταση θα εστιάσει στην ασύγχρονη ηλεκτρονική μάθηση. Πιο αναλυτικά, η ασύγχρονη ηλεκτρονική μάθηση θα εξεταστεί υπό το πρίσμα της συμβολής της στη σχεδίαση και οργάνωση μαθημάτων, δεδομένου ότι τα εργαλεία ασύγχρονης ηλεκτρονικής μάθησης δίνουν αυτή τη δυνατότητα (Μουζάκης, 2006; Βερναδάκης και συν., 2007). Συνεπώς, σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να τεθεί το πλαίσιο στο οποίο θα διερευνηθεί η χρησιμοποίηση ασύγχρονης ηλεκτρονικής μάθησης στο σχεδιασμό και την οργάνωση μαθημάτωνen_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΠρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.subjectεκπαίδευσηen_UK
dc.subjectηλεκτρονική μάθησηen_UK
dc.subjectασύχρονη ηλεκτρονική μάθησηen_UK
dc.subjectσχολική μονάδαen_UK
dc.subjectΚιλκίςen_UK
dc.titleΑξιοποίηση της ασύγχρονης ηλεκτρονικής μάθησης στην εκπαίδευση στο πλαίσιο της σχεδίασης και οργάνωσης μαθημάτων: η περίπτωση του 1ου Γυμνασίου Κιλκίςen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record