Αξιοποίηση της ασύγχρονης ηλεκτρονικής μάθησης στην εκπαίδευση στο πλαίσιο της σχεδίασης και οργάνωσης μαθημάτων: η περίπτωση του 1ου Γυμνασίου Κιλκίς
dc.contributor.advisor | Bikos, Constantinos | |
dc.contributor.author | Malisovas, Athanasios | |
dc.date.accessioned | 2016-01-05T12:40:49Z | |
dc.date.available | 2016-01-05T12:40:49Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/6993 | |
dc.description.abstract | Η ηλεκτρονική εκπαίδευση χρησιμοποιεί τις νέες πολυμεσικές τεχνολογίες και το διαδίκτυο προκειμένου να διευκολύνει την πρόσβαση των μαθητών και των εκπαιδευτικών σε πηγές πληροφόρησης και υπηρεσίες, αλλά και η ανταλλαγή πληροφοριών και εξ αποστάσεων συνεργασιών (Γεωργούλη και συν., 2006; Χαλαζωνίτης και συν, 2008; Καλλαρά, 2009). Η ηλεκτρονική μάθηση μπορεί να συντελεστεί είτε μέσω της σύγχρονης μάθησης, που πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο, είτε μέσω της ασύγχρονης, που πραγματοποιείται σε χρόνο και τόπο που επιλέγει ο μαθητής και ο εκπαιδευτικός (Καλλαρά, 2009; Er et al., 2009; Simonson et al., 2012; Al Ghafri, 2013). Η παρούσα πρόταση θα εστιάσει στην ασύγχρονη ηλεκτρονική μάθηση. Πιο αναλυτικά, η ασύγχρονη ηλεκτρονική μάθηση θα εξεταστεί υπό το πρίσμα της συμβολής της στη σχεδίαση και οργάνωση μαθημάτων, δεδομένου ότι τα εργαλεία ασύγχρονης ηλεκτρονικής μάθησης δίνουν αυτή τη δυνατότητα (Μουζάκης, 2006; Βερναδάκης και συν., 2007). Συνεπώς, σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να τεθεί το πλαίσιο στο οποίο θα διερευνηθεί η χρησιμοποίηση ασύγχρονης ηλεκτρονικής μάθησης στο σχεδιασμό και την οργάνωση μαθημάτων | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.publisher | Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | en_UK |
dc.rights | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων | en_UK |
dc.subject | εκπαίδευση | en_UK |
dc.subject | ηλεκτρονική μάθηση | en_UK |
dc.subject | ασύχρονη ηλεκτρονική μάθηση | en_UK |
dc.subject | σχολική μονάδα | en_UK |
dc.subject | Κιλκίς | en_UK |
dc.title | Αξιοποίηση της ασύγχρονης ηλεκτρονικής μάθησης στην εκπαίδευση στο πλαίσιο της σχεδίασης και οργάνωσης μαθημάτων: η περίπτωση του 1ου Γυμνασίου Κιλκίς | en_UK |
dc.type | Thesis | en_UK |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Master Degree Thesis1
Μεταπτυχιακές Εργασίες