Browsing by Author "Polychronidou, Persefoni"
Now showing items 1-9 of 9
-
Η προώθηση των καλλυντικών στα Social Media
Δρακωνάκη, Ιωάννα (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Στη σύγχρονη εποχή, ο κλάδος των καλλυντικών βιώνει μια αξιοσημείωτη μεταμόρφωση, χάρη στην εξάπλωση του digital marketing. Η εργασία αυτή αναλύει τη σημασία του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη και εδραίωση των επιχειρήσεων ...
-
Η συμπεριφορά του καταναλωτή και η διαμόρφωση του brand loyalty των Ελλήνων καταναλωτών στο λιανεμπόριο εν μέσω της υγειονομικής κρίσης του κορωνοϊού
Νικολάου, Ευαγγελία (Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Η εκδήλωση της υγειονομικής κρίσης του κορωνοϊού έχει επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές επιλέγουν και αγοράζουν προϊόντα και brands. Με γνώμονα τη νέα πραγματικότητα, σκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι η ...
-
Η ψηφιοποίηση στην Ευρωπαϊκή Ένωση και οι προοπτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ σε αυτή
Σκρεπετού, Αναστασία (Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Η έννοια και η εφαρμογή της ψηφιοποίησης δεν ήρθαν τώρα στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και της προσοχής. Προϋπήρχε η ανάγκη της ψηφιοποίησης και μάλιστα αποτελούσε και συνεχίζει να αποτελεί βασικό στόχο της Ευρωπαϊκής ...
-
Ο ρόλος του social media marketing για τους κινηματογράφους της Ελλάδας
Γερολυμάτος, Δημήτρης (Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Ο κινηματογράφος ήταν ανέκαθεν ένας από τους πιο διαδεδομένους τρόπους ψυχαγωγίας. Τη σημερινή εποχή, όμως, οι κινηματογράφοι ως επιχειρήσεις προβολής ταινιών έχουν να αντιμετωπίσουν πολλές δυσκολίες. Παράλληλα υπάρχει ...
-
Στάσεις και αντιλήψεις καταναλωτικού κοινού απέναντι στη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πρωτογενής έρευνα σε ελληνικό καταναλωτικό κοινό.
Ταπανίδης, Λάζαρος (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν σήμερα ένα σημαντικό εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων. Ολοένα και περισσότερα άτομα τα χρησιμοποιούν στην καθημερινότητα τους και συνεχώς και οι επιχειρήσεις προσπαθούν να αυξήσουν ...
-
Στρατηγικές προώθησης εταιρειών καλλυντικών σε κοινωνικά δίκτυα και ο αντίκτυπος τους στο γυναικείο φύλο
Ντουφεξή, Φωτεινή (Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-01)Η βιομηχανία καλλυντικών προϊόντων καλείται να αντιμετωπίσει ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο και ανταγωνιστικό περιβάλλον καθώς δημιουργούνται συνεχώς νέες εταιρείες με καινοτόμα προϊόντα και ακόμα πιο αποτελεσματικές μεθόδους ...
-
Τα κίνητρα που ωθούν τους καταναλωτές να πραγματοποιούν αγορές από τα ηλεκτρονικά φαρμακεία και πως έχει αλλάξει η καταναλωτική συμπεριφορά με βάση την διαμόρφωση των νέων τάσεων στα φαρμακεία
Παναγιωτοπούλου, Ραλλού (Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2021-01)Η συμπεριφορά του καταναλωτή είναι ένας σχετικά καινούργιος κλάδος στον τομέα του μάρκετινγκ που εξετάζει το πως διαμορφώνεται η συμπεριφορά του καταναλωτή ανάλογα με την κάθε κατάσταση. Από την άλλη, η ραγδαία τεχνολογική ...
-
Τέχνη και κοινωνικά δίκτυα
Ντόζης, Γεώργιος (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Στην παρούσα διπλωματική μελετάται η σχέση που έχουν τέσσερα είδη καλλιτεχνών (Ζωγράφοι, Καλλιτέχνες Δερματοστιξίας, Ηθοποιοί, Μουσικοί) με τα Social Media, χρησιμοποιώντας τα ως μέσο για την προώθηση της δουλειάς τους. ...
-
Το Ψηφιακό Μάρκετινγκ ως Στρατηγικό Εργαλείο για τις Επιχειρήσεις Πολυτελών Ειδών
Σπύρου, Ελένη (Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022)Η αγορά πολυτελών αγαθών έχει αναπτυχθεί παγκοσμίως, σε βαθμό που η επιθυμία για αυτά τα αγαθά, έχει εκδημοκρατιστεί. Οι φίρμες πολυτελείας συνηθίζουν να διαφημίζουν τα προϊόντα τους με κομψότητα και στρατηγικές διαφήμισης ...