Browsing by Subject "data-driven μάρκετινγκ περιεχομένου"
Now showing items 1-1 of 1
-
Μελέτη αποδοτικότητας στρατηγικών Data – Driven Μάρκετινγκ Περιεχομένου σε διαδικτυακές επιχειρήσεις
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα διατριβή αποσκοπεί σε μια εκ βάθους μελέτη των καθοδηγούμενων από τα δεδομένα στρατηγικών μάρκετινγκ περιεχομένου, στο διαρκώς μεταβαλλόμενο και δυναμικό τοπίο του διαδικτυακού επιχειρείν, με στόχο να αναδείξει ...