Browsing Department of Economics and Business by Subject "customer satisfaction"
Now showing items 1-2 of 2
-
How mobile branding, affects the purchase decision of customers on Pafos’ market. An investigation of the power and influence that mobile branding has on customers’ choice
(Master of Business Administration, Shcool of Business, Neapolis University Pafos, 2014)Every time a consumer decides to purchase a mobile phone takes into consideration various factors that are crucial for his/her choice. Nowadays, with evolution in technology and globalization is easy for consumers to be ...
-
Η ικανοποίηση του πελάτη και η επιρροή που ασκεί στην τελική λήψη απόφασης των ταξιδιωτικών προορισμών, της σίτισης και των ξενοδοχειακών μονάδων λόγω της αξιολόγησης στο διαδίκτυο
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Σκοπός της έρευνας είναι να βρεθεί η επιρροή που ασκείται από την διαδικτυακή αξιολόγηση στην λήψη απόφασης σχετικά με τους προορισμούς και τα καταλύματα και τις ιστοσελίδες παροχής υπηρεσιών διαμονής και πως αυτό επηρεάζει ...