Statistical Report for Department of Economics and Business

Showing Data ( Last Five Years )

 

Top Downloads for April 2025

TitleCreatorPublisherDateCount
Μεθόδοι και διδασκαλίες σε παιδιά με ΔΕΠΥΠρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2019-0430
Η συμπεριληπτική εκπαίδευση για παιδιά με ειδικές ανάγκες στην Ελλάδα και την ΙσπανίαΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσια Διοίκηση, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2024-0117
Ψυφιακά εργαλεία και τεχνητή νοημοσύνη στην εκπαίδευσηΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δημόσια Διοίκηση, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφο2024-0116
The Impact of Personalization and AI-Driven Content Strategy on Consumer Behavior in E-commerce: An Empirical and Theoretical ExaminationΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2024-0112
The impact of social media on customer behaviour in the hospitality industryDigital Marketing Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos20228
Γραφειοκρατία και ηλεκτρονική διακυβέρνηση στη δημόσια διοίκησηΠρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου20148
Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών για την επικρατούσα συνεργατική κουλτούρα και το στυλ διαχείρισης των συγκρούσεων που υιοθετούν στα ολιγοθέσια-πολυθέσια δημοτικά σχολείαΔιδακτορικό Πρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου20217
Business plan for a spa -salon enterprise in PaphosMaster of Business Administration, Shcool of Business, Neapolis University Pafos20147
Η επίδραση της ψηφιακής τεχνολογίας στον τουρισμό και ο ρόλος των κοινωνικών μέσων.Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου2024-016
Development of the Intelligent and Affective Tutoring Platform for Mathematics – A case study for Primary EducationBusiness Administration Doctoral Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos2021-026