Browsing Master of Business Administration (ΜΒΑ) by Subject "Αναγνωρισιμότητα μάρκας"
Now showing items 1-1 of 1
-
Η Επίδραση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην Καταναλωτική Συμπεριφορά
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2025-01)Η μελέτη της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς οι σύγχρονες επιχειρήσεις καλούνται να ανταποκριθούν όχι μόνο στις οικονομικές τους υποχρεώσεις, αλλά και στις κοινωνικές και περιβαλλοντικές ...