Browsing Master of Business Administration (ΜΒΑ) by Subject "social media"

Now showing items 1-2 of 2

  • Instagram Influencers, Para-social Relations and Influencers’ recommendations 

    Zobor, Batel (Business Administration Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2022)
    Influencer marketing is currently the most popular marketing technique with a great ability to engage a relevant audience and create authentic content. It has been found that influential marketing can generate a return ...

  • Ο ρόλος των social media στο πλαίσιο ανάπτυξης της στρατηγικής των μικρομεσαίων επιχειρήσεων 

    Τονουσίδου, Μαρία (Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2021-01)
    Η συνεχής εξέλιξη του διαδικτύου έχει ως άμεσο αντίκτυπο τα διαρκώς αναπτυσσόμενα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία έχουν επιφέρει ριζικές αλλαγές σε πολλούς τομείς της κοινωνίας. Αδιαμφισβήτητα, ζούμε σε μια “ψηφιακή ...