Show simple item record

M-Shopping στην Ελλάδα: χαρτογράφηση προφίλ καταναλωτή και διερευνήση των παραγόντων που επηρεάζουν την αποδοχή του

dc.contributor.advisorΖαϊρης, Αντώνιος
dc.contributor.authorΤάτση, Ευαγγελίνα
dc.date.accessioned2020-10-02T07:53:36Z
dc.date.available2020-10-02T07:53:36Z
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/11601
dc.description.abstractΗ πραγματοποίηση αγορών μέσω κινητού τηλεφώνου (m-shopping) αποτελεί πλέον μια κοινή πρακτική στο περιβάλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου μεταξύ των καταναλωτών. Σκοπός της παρουσίας είναι η διερέυνσησ των παραγόντων που επιδρούν στην αποδοχή του m-shopping από το καταναλωτικό κοινό στην Ελλάδα βάσει τριών επιμερούς διαστάσεων ( στάσεις, προθέσεις, αγοραστική συμπεριφορά ) και συνολικά, χρησιμοποιώντας ένα διευρυμένο υπόδειγμα που βασίζεται στο μοντέλο αποδοχής της τεχνολογίας TAM (TechnologyAcceptanceModel).en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΠρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.subjectm-shoppingen_UK
dc.subjectTAM (TechnologyAcceptanceModel)en_UK
dc.subjectευκολία χρήσηςen_UK
dc.subjectχρησιμότηταen_UK
dc.subjectσυνήθειάen_UK
dc.subjectεμπιστοσύνηen_UK
dc.subjectκίνδυνοςen_UK
dc.titleM-Shopping στην Ελλάδα: χαρτογράφηση προφίλ καταναλωτή και διερευνήση των παραγόντων που επηρεάζουν την αποδοχή τουen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record