Show simple item record

Απόψεις και στάσεις εκπαιδευτών και εκπαιδευομένων για την εξ αποστάσεως επιμόρφωση στην επαγγελματική κατάρτιση: μελέτη περίπτωσης οργανισμού επαγγελματικής κατάρτισης

dc.contributor.advisorPersefoni, Fokiali
dc.contributor.authorΚουσιούνελος, Βασίλειος
dc.date.accessioned2020-11-03T13:53:45Z
dc.date.available2020-11-03T13:53:45Z
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/11606
dc.description.abstractΗ εξ αποστάσεως εκπαίδευση, παρόλο που υπάρχει αρκετά χρόνια στην εκπαιδευτική πράξη, με τη σύγχρονη μορφή του e-learning και τη χρήση Τενχολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας και με την επανάσταση του web 2.0, θεωρείται μια εκπαιδευτική πράξη μικρότερου κύρους και δυνατοτήτων σε σχέση με τη συμβατική. Αντίστοιχα, ο τομέας επαγγελματικής κατάρτισης είναι ένας τομέας θεωρείται μικρότερου κύρους σε σχέση με την ακαδημαϊκή εκπαίδευση. Ο συνδυασμός των δύο κόσμων, της επαγγελματικής κατάρτισης και του e-learning, πιθανά να θεωρηθεί ως βήμα υποβάθμισης της επαγγελματικής κατάρτισης. Η παρούσα έρευνα, η οποία εκπονείται στα πλαίσια απόκτησης εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης, εργάστηκε πάνω στην ανάδειξη των απόψεων, και των στάσεων απέναντι στην εξ αποστάσεως διαδικτυακή εκπαίδευση για έναν πληθυσμό εκπαιδευτών και εκπαιδευόμενων σε μεγάλο ιδιωτικό οργανισμό επαγγελματικής κατάρτισης στην Ελλάδα. Για τον σκοπό αυτό έγινε μικτή εκπαιδευτική έρευνα με συνδυασμό ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας και τριγωνοποίηση των αποτελεσμάτων ως προς τρεις κεντρικούς θεματικούς άξονες: α) τη στάση απέναντι στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, β) τις προϋποθέσεις και την αναγκαία οργανωσιακή κουλτούρα για την επιτυχημένη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και γ) τις απαραίτητες αλλαγές που πρέπει να γίνουν ώστε να καταστεί κάτι τέτοιο εφικτό από τον οργανισμό.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΠρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.subjectΔημόσια Διοίκησηen_UK
dc.subjectΕκπαίδευσηen_UK
dc.subjectεξ αποστάσεως εκπαίδευσηen_UK
dc.subjecte-learningen_UK
dc.subjectweb 2.0en_UK
dc.subjectεπαγγελματική κατάρτισηen_UK
dc.subjectτριγωνοποίησηen_UK
dc.subjectμετασχηματίζουσα μάθησηen_UK
dc.subjectδιά βίου μάθησηen_UK
dc.subjectMoodleen_UK
dc.titleΑπόψεις και στάσεις εκπαιδευτών και εκπαιδευομένων για την εξ αποστάσεως επιμόρφωση στην επαγγελματική κατάρτιση: μελέτη περίπτωσης οργανισμού επαγγελματικής κατάρτισηςen_UK
dc.title.alternativeΔιατριβή η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Εκπαιδευτική Διοίκηση (ΜΕΑ) στο Πανεπιστήμιο Νεάπολιςen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record