Show simple item record

Ψηφιακό Μάρκετινγκ: Οι εφαρμογές του στο σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο και η επίδραση του στους καταναλωτές

dc.contributor.advisorΖαϊρης Αντώνης
dc.contributor.authorΝεοφυτίδης, Χρύσανθος
dc.date.accessioned2020-12-01T09:56:32Z
dc.date.available2020-12-01T09:56:32Z
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/11622
dc.description.abstractΤο μάρκετινγκ ήταν πάντα ένας σημαντικός τομέας προώθησης των πωλήσεων των επιχειρήσεων. Με την ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και την ανακάλυψη του διαδικτύου, αναπτύχθηκε ένας ξεχωριστός τομέας του μάρκετινγκ, που ονομάζεται ωηφιακό μάρκετινγκ. Η χρήση του προσφέρει αρκετά οφέλη στις επιχειρήσεις και αναπόφευκτα ήρθε να ανταγωνιστεί τους παραδοσιακούς τρόπους μάρκετινγκ. Υπάρχουν πολλοί τρόποι και τακτικές, οι οποίες μπορούν να λάβουν διάφορες μορφές, γιατην προώθηση πρϊόντων και υπηρεσιών. Ο κατάλληλος συνδυασμός αυτών των τακτικών μπορεί να βοηθήσει μια επιχείρηση στην αύξηση των πωλήσεων και στην εδραίωσξ της στον επιχειρηματικό κόσμο.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherBusiness Administration Programm, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafosen_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.titleΨηφιακό Μάρκετινγκ: Οι εφαρμογές του στο σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο και η επίδραση του στους καταναλωτέςen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record