Show simple item record

Big Data εις την τουριστική βιομηχανία (ξενοδοχεία – τουριστικά γραφεία)

dc.contributor.advisorChytiri, Alexandra
dc.contributor.authorΒασάκης, Στυλιανός
dc.date.accessioned2021-02-26T08:59:49Z
dc.date.available2021-02-26T08:59:49Z
dc.date.issued2020-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/11723
dc.descriptionThe continuous and rapid development of technology and the use of the internet, point out new opportunities for the promotion and development of tourism and emphasize the need to use big data (Big Data), for more efficient and "smart" methods to attract tourists. ,as well as maintaining their desire for a vacation. Introduce a comprehensive conceptual and technological approach to big data, as well as a theoretical analysis of their main features, so that the reader is fully informed about the features of Big Data. There is a position that the tourism industry (Hotels - Resorts) should move as far as the utilization of the new data systems is concerned, from the results of a case study analysis of the experience of Airbnb customers in London, through the application of text extraction. Also, the research methodology for the development, the ways of use, application of the big data (Big Data) and their evaluation, is done with quantitative data in the form of a questionnaire in the region of Athens. Finally from the findings such as e.g. the increase of competitiveness, the challenges they create (the lack of specialists, etc.), the contribution to the costing as well as the creation of loyal customers, is concluded their significant impact that they have in the Greek tourist organizations (hotels and tourist offices) and how they should they move in the future.en_UK
dc.description.abstractΗ συνεχής και ταχεία ανάπτυξη της τεχνολογίας και η χρήση του διαδικτύου, επισημαίνουν νέες ευκαιρίες για την προώθηση και ανάπτυξη του τουρισμού και δίνουν έμφαση στην αναγκαιότητα της χρήσης των μεγάλων δεδομένων (Big Data), για πιο αποτελεσματικές και «έξυπνες» μεθόδους για την προσέλκυση τουριστών, ως και την διατήρηση τις επιθυμίας των τουριστών για πραγμάτωση διακοπών. Εισαγάγετε μια ολοκληρωμένη προσέγγιση σε εννοιολογικό και τεχνολογικό επίπεδο, των μεγάλων δεδομένων, ως επίσης και ανάλυση των κυριοτέρων χαρακτηριστικών τους από θεωρητικής άποψης, ώστε ο αναγνώστης να ενημερωθεί πλήρως για τα χαρακτηριστικά των μεγάλων δεδομένων (Big Data). Δίδεται ένα στίγμα, πως πρέπει να κινηθούν οι τουριστικές βιομηχανίες (Ξενοδοχεία - Τουριστικά Γραφεία) όσο αναφορά την αξιοποίηση των νέων συστημάτων δεδομένων, από τα αποτελέσματα μελέτης περίπτωσης ανάλυσης της εμπειρίας των πελατών της Airbnb στο Λονδίνο, μέσα από την εφαρμογή της εξαγωγής κειμένου. Επίσης, η μεθοδολογία έρευνας για την ανάπτυξη, τους τρόπους χρήσης, εφαρμογή των μεγάλων δεδομένων (Big Data) και αξιολόγησης των, γίνεται με ποσοτικά δεδομένα με την μορφή ερωτηματολογίου στην περιφέρεια της Αθήνας.Τέλος από τα ευρήματα όπως π.χ. η αύξηση της ανταγωνιστικότητας, οι προκλήσεις που δημιουργούν (η έλλειψη ειδικών, κ.α.), η συνεισφορά στην κοστολόγηση ως και δημιουργία αφοσιωμένων πελατών, συμπεραίνεται η σημαντική τους επίδραση που έχουν στους Ελληνικούς τουριστικούς οργανισμούς (ξενοδοχεία και τουριστικά γραφεία) και πως πρέπει αυτοί να κινηθούν στο μέλλον.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΠρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.subjectBig Dataen_UK
dc.subjectτουριστική βιομηχανία (ξενοδοχεία - τουριστικά γραφεία)en_UK
dc.subjectδιαδίκτυοen_UK
dc.subjectAirbnben_UK
dc.titleBig Data εις την τουριστική βιομηχανία (ξενοδοχεία – τουριστικά γραφεία)en_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record