Η Τεχνική της ενεργού ακρόασης συμβουλευτική παρέμβαση σε ομάδα γονέων
dc.contributor.author | Michalou, Emilia | |
dc.contributor.author | Manesis, Nikolaos | |
dc.date.accessioned | 2021-04-12T07:45:35Z | |
dc.date.available | 2021-04-12T07:45:35Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/11871 | |
dc.description.abstract | Σκοπός της εργασίας ήταν να διερευνήσει τις απόψεις των γονέων που συμμετείχαν εθελοντικά σε ένα πρόγραμμα συμβουλευτικής παρουσίασης, διάρκειας 15 ωρών σχετικά με συγκεκριμένες τεχνικές παρουσίασης που διευκολύνουν την επικοινωνία μέσα στην οικογένεια. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 5 γονείς (ηλικίας 35-50) από 2 δημόσια δημοτικά σχολεία. Εστιάσαμε στις τεχνικές της «έκφρασης με Εγώ μηνυμα (I message)» και της «ενεργού ακρόασης». Εδώ παρουσιάζονται οι διαφοροποιήσεις των γονέων στην καθημερινή επικοινωνία. | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.publisher | Opportuna | en_UK |
dc.relation.ispartofseries | Οικογένεια σχολείο τοπικές κοινωνίες; | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en_UK |
dc.title | Η Τεχνική της ενεργού ακρόασης συμβουλευτική παρέμβαση σε ομάδα γονέων | en_UK |
dc.type | Article | en_UK |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Articles400
Άρθρα