Show simple item record

Εφαρμογή revenue management στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις

dc.contributor.advisorStylidis, Dimitrios
dc.contributor.authorΜαλιάκκας, Μιχαήλ
dc.date.accessioned2021-07-01T12:00:17Z
dc.date.available2021-07-01T12:00:17Z
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/11989
dc.description.abstractΟι σύγχρονες έντονες συνθήκες ανταγωνισμού των τελευταίων δεκαετιών και η ανάγκη των επιχειρήσεων για επιβίωση και ανάπτυξη τις οδήγησε στην δημιουργία τεχνικών και στρατηγικών διαχείρισης των εσόδων τους κάτι το οποίο ονομάστηκε Revenue Management. Οι διαδικασίες αυτές είχαν σαν σκοπό την μεγιστοποίηση των συνολικών εσόδων και τελικώς των συνολικών κερδών των επιχειρήσεων, ενώ βρήκαν εφαρμογή με αποδεδειγμένα επιτυχημένα αποτελέσματα και στον ξενοδοχειακό κλάδο. Στην συγκεκριμένη εργασία θα αναλύσουμε τη συγκεκριμένη μέθοδο και θα δείξουμε τον τρόπο που η θεωρία γίνεται πράξη, μέσω ερευνών που έχουν γίνει στο παρελθόν με εφαρμογή συγκεκριμένων συστημάτων Revenue Management, ενώ θα προσπαθήσουμε να αναδείξουμε τις επιτυχημένες εφαρμογές συστημάτων από συγκεκριμένη εταιρεία που ειδικεύεται στον ξενοδοχειακό κλάδο και τα αποτελέσματα που οι εφαρμογές Revenue Management επέφεραν στα τελικά οικονομικά αποτελέσματα της σε μία δύσκολη μάλιστα εποχή όπως αυτή της πρώτης χρονιάς της πανδημίας. Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας παρουσιάζεται η εισαγωγή στο θέμα της εργασίας το οποίο είναι το Revenue Management και η εφαρμογή του στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Ακολουθεί ο ορισμός της έννοιας του Revenue Management, κάποια ιστορικά στοιχεία καθώς και ο στόχος και η χρησιμότητα του στην διαχείριση των εσόδων της επιχείρησης. Στο δεύτερο κεφάλαιο συναντάμε κάποιες εσωτερικές μετρήσεις που συνθέτουν το τελικό έσοδο ενός δωματίου ενώ παρουσιάζονται οι συνθήκες και οι προϋποθέσεις εφαρμογής του, ενώ στη συνέχεια παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που προκύπτουν από την εφαρμογή του. Στο τρίτο κεφάλαιο έχει συμπεριληφθεί ένα απλουστευμένο σύστημα Revenue Management ενός ξενοδοχείου με τη σειρά των ενεργειών που γίνονται κατά την διαδικασία των κρατήσεων και τις αλληλεπιδράσεις των τμημάτων του ξενοδοχείου που τις διαχειρίζονται. Επίσης συμπεριλαμβάνεται μια έρευνα η οποία διενεργήθηκε σε πραγματικές συνθήκες αγοράς και αφορά την εφαρμογή ενός δυναμικού συστήματος Revenue Management. Στο τέταρτο και πέμπτο κεφάλαιο που εμπεριέχουν το ερευνητικό μέρος της εργασίας, συναντάμε την παρουσίαση της μελέτης περίπτωσης που αφορά τα αποτελέσματα της διαχείρισης από την εταιρεία Meeting Point Hotel Management παρουσιάζοντας τις μεθόδους διαχείρισης εσόδων που χρησιμοποίησε κατά τις δύο τελευταίες περιόδους και τον αντίκτυπο που αυτές είχαν στα συνολικά έσοδα των ξενοδοχείων. Στο έκτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα, οι περιορισμοί και οι προτάσεις μας προς τους ενδιαφερόμενους αλλά και για μελλοντική έρευνα βασισμένες τόσο στην θεωρία όσο και στα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήσαμε . Τέλος στο παράρτημα έχει συμπεριληφθεί αυτούσια η συνέντευξη που μας παραχώρησε ο Revenue Manager της εταιρείας που αποτέλεσε αντικείμενο μελέτης μας και η οποία χρησιμοποιήθηκε κατά την διεξαγωγή της έρευνας που διενεργήθηκε.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΠρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2021-05en_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.titleΕφαρμογή revenue management στις ξενοδοχειακές επιχειρήσειςen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record