Show simple item record

Στάσεις, απόψεις και αντιλήψεις Ελλήνων τουριστών αναφορικά με τον ελληνικό τουριστικό κλάδο στην μετά COVID-19 εποχή

dc.contributor.advisorTerzidou, Matina
dc.contributor.authorΣεβαστή, Σταματία
dc.date.accessioned2022-02-25T08:54:02Z
dc.date.available2022-02-25T08:54:02Z
dc.date.issued2022-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12150
dc.description.abstractΣτον τουριστικό τομέα τα κίνητρα αναφέρονται στο σύνολο των αναγκών που προδιαθέτουν ένα άτομο να συμμετάσχει σε μια συγκεκριμένη τουριστική πράξη. Οι επιχειρήσεις οφείλουν να διερευνούν και να αναλύουν τα κίνητρα που σχετίζονται με τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών, ώστε να τους προσφέρουν εξατομικευμένες υπηρεσίες και προϊόντα τα οποία θα καλύπτουν τις ανάγκες και επιθυμίες τους. Προκειμένου ο Ελληνικός Τουριστικός κλάδος να μπορέσει να ορθοποδήσει, αναγκαία κρίνεται η πραγματοποίηση αλλαγών οι οποίες θα αναβαθμίσουν το τουριστικό προϊόν το οποίο δεν χαρακτηρίζεται από μαζικότητα και εποχικότητα. Στόχος της μελέτης είναι η εκτίμηση και αποτύπωση των στάσεων, αντιλήψεων και προτιμήσεων των Ελλήνων τουριστών αναφορικά με τον Ελληνικό Τουριστικό Κλάδο στην μετά Covid-19 εποχή. Στην παρούσα έρευνα, η οποία είναι ποσοτική, συμμετείχαν 150 άτομα (άντρες – γυναίκες), τα οποία επιλέχθηκαν μέσω δειγματοληψίας ευκολίας, ηλικίας από 18 ετών και άνω, οι οποίοι διαμένουν εντός της Ελληνικής επικράτειας. Στοιχεία όπως κόστος, διαθέσιμο εισόδημα, συνθήκες καθαριότητας και υγιεινής του καταλύματος και υποδομές αποτελούν σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν την τουριστική απόφαση τόσο μετά όσο και πριν την παγκόσμια πανδημία. Η παγκόσμια υγειονομική κρίση δημιούργησε νέες απαιτήσεις όπως ύπαρξη επιπέδου ασφάλειας στην περιοχή και στο κατάλυμα, λειτουργώντας σαν θετικοί παράγοντες στην επιλογή ενός ταξιδιωτικού προορισμού/καταλύματος. Στοιχεία όπως ταξιδιωτική ασφάλιση, νυχτερινή ζωή και ύπαρξη ομαδικών ταξιδιωτικών πακέτων συνεχίζουν να έχουν χαμηλή επίδραση στην τουριστική απόφαση. Δεν υπάρχει σημαντική αλλαγή στις στάσεις και απόψεις των Ελλήνων τουριστών αναφορικά με τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, αναδεικνύοντας πως η συγκεκριμένη τουριστική αγορά είναι ακόμη πρώιμη για τα Ελληνικά δεδομένα. Τέλος, η πανδημία φαίνεται να δημιουργεί νέες επιθυμίες για δημιουργία ταξιδιωτικών πακέτων-προσφορών για περιόδους χαμηλής ζήτησης, ενώ επηρέασε περισσότερο τις γυναίκες από ότι τους άντρες αναφορικά με τη συχνότητα των διακοπών/ταξιδιού.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΠρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.subjectΚίνητραen_UK
dc.subjectΠαγκόσμια υγειονομική κρίσηen_UK
dc.subjectΈλληνες τουρίστεςen_UK
dc.subjectΤουριστικό Προϊόνen_UK
dc.titleΣτάσεις, απόψεις και αντιλήψεις Ελλήνων τουριστών αναφορικά με τον ελληνικό τουριστικό κλάδο στην μετά COVID-19 εποχήen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record