Show simple item record

Τα κίνητρα που ωθούν τους καταναλωτές να πραγματοποιούν αγορές από τα ηλεκτρονικά φαρμακεία και πως έχει αλλάξει η καταναλωτική συμπεριφορά με βάση την διαμόρφωση των νέων τάσεων στα φαρμακεία

dc.contributor.advisorPolychronidou, Persefoni
dc.contributor.authorΠαναγιωτοπούλου, Ραλλού
dc.date.accessioned2022-03-04T08:32:32Z
dc.date.available2022-03-04T08:32:32Z
dc.date.issued2021-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12185
dc.description.abstractΗ συμπεριφορά του καταναλωτή είναι ένας σχετικά καινούργιος κλάδος στον τομέα του μάρκετινγκ που εξετάζει το πως διαμορφώνεται η συμπεριφορά του καταναλωτή ανάλογα με την κάθε κατάσταση. Από την άλλη, η ραγδαία τεχνολογική ανάπτυξη ώθησε τη διαμόρφωση νέου περιβάλλοντος αγορών μέσα από το διαδίκτυο με λιγότερη προτίμηση σε αρκετές περιπτώσεις τις αγορές με φυσική παρουσία. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, κύριος σκοπός της παρούσας εργασίας συνιστά τη μελέτη της διαμόρφωσης της συμπεριφοράς των καταναλωτών στις αγορές από διαδικτυακό φαρμακείο. Για να επιτευχθεί ο σκοπός της εργασίας διενεργήθηκε έρευνα που βασίστηκε στα εξής ερευνητικά ερωτήματα:  Πού δίνουν έμφαση οι καταναλωτές; Στην χαμηλή τιμή του ηλεκτρονικού καταστήματος ή στην εξυπηρέτηση, την αφοσίωση και την εμπιστοσύνη που έχουν στο φαρμακείο που επισκέπτονται συνήθως;  Μπορεί το ηλεκτρονικό να φαρμακείο να αντικαταστήσει το φυσικό;  Για ποιο λόγο επιλέγουν οι καταναλωτές να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους από τα φαρμακεία και όχι από άλλα εμπορικά καταστήματα;  Πώς δημιουργείται η αφοσίωση των καταναλωτών στα ηλεκτρονικά φαρμακεία και πόση σημασία δίνουν στην πιστότητα; Για τη διενέργεια της έρευνας χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο μέσω GoogleForms. Το δείγμα που χρησιμοποιήθηκε απαρτίστηκε από 226 συμμετέχοντες, από τους οποίους 99 ήταν άνδρες και 127 γυναίκες. Κατόπιν της συλλογής των δεδομένων, η ανάλυση έγινε με το πρόγραμμα SPSS αναφορικά με την περιγραφική στατιστική και με το εργαλείο chi-square αναφορικά με τις συσχετίσεις. Από τα αποτελέσματα εξάχθηκαν τα ακόλουθα συμπεράσματα. Αναφορικά με το πρώτο ερευνητικό ερώτημα στη χαμηλή τιμή του ηλεκτρονικού καταστήματος ή στην εξυπηρέτηση, την αφοσίωση και την εμπιστοσύνη που έχουν στο φαρμακείο που επισκέπτονται συνήθως», η απάντηση είναι ότι οι καταναλωτές σαφώς λαμβάνουν υπόψη τις πιο χαμηλές τιμές από τα διαδικτυακά φαρμακεία, αλλά εκφράζουν την άποψη ότι αυτά δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τις συμβουλές του φαρμακοποιού και περισσότερο του ιατρού. Αναφορικά με το δεύτερο ερώτημα αν μπορεί το ηλεκτρονικό φαρμακείο να αντικαταστήσει το φυσικό, εξάχθηκε το συμπέρασμα ότι μόνο σε κάποιο μικρό βαθμό και εφόσον ο τρόπος επικοινωνίας των ηλεκτρονικών καταστημάτων εμπνέει εμπιστοσύνη. Οι λόγοι που ωθούνται οι καταναλωτές να επιλέγουν να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους από τα φαρμακεία και όχι από άλλα εμπορικά καταστήματα είναι η εμπιστοσύνη που έχουν στις συμβουλές του φαρμακοποιού κάτι που ώθησε στο να εξαχθεί το συμπέρασμα ότι οι διαδικτυακές αγορές δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τις συμβουλές του φαρμακοποιού και πιο πολύ του ιατρού.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΠρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.subjectσυμπεριφοράen_UK
dc.subjectκαταναλωτήςen_UK
dc.subjectδιαδίκτυοen_UK
dc.subjectonline αγορέςen_UK
dc.subjectφαρμακείοen_UK
dc.titleΤα κίνητρα που ωθούν τους καταναλωτές να πραγματοποιούν αγορές από τα ηλεκτρονικά φαρμακεία και πως έχει αλλάξει η καταναλωτική συμπεριφορά με βάση την διαμόρφωση των νέων τάσεων στα φαρμακείαen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record