Browsing Master (MSc) in Digital Marketing by Title
Now showing items 1-20 of 100
-
B2B Σχέσεις με την χρήση ψηφιακής Τεχνολογίας
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023)Η Ελλάδα κατάφερε να βελτιώσει την θέση της στην χρήση ψηφιακής τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια μέσα από την ψηφιακή ωριμότητα των δημοσίων υπηρεσιών αλλά ακόμα έχει σημαντικό έδαφος να καλύψει για να μπορέσει να πλησιάσει ...
-
Content marketing - Ως μέρος μιας αποτελεσματικής στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ και η απήχηση του στους καταναλωτές
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Η συγκεκριμένη εργασία αποτελεί βιβλιογραφική ανασκόπηση αναφορικά με το Content Marketing ή μάρκετινγκ περιεχομένου και έχει ως στόχο να αναδείξει τους λόγους για τους οποίους έχει δημιουργηθεί ιδιαίτερο ενδιαφέρον, τα ...
-
The development of video game marketing: business opportunities and the gamer identity
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)This study’s endeavor was to examine on a first stage the enormous growth of video games and the upcoming benefits for businesses and marketers and on a second stage to analyze and profile the gamer identity in order to ...
-
Factors influencing consumer engagement in social media for sustainable fashion firms: a quantitative study
(Digital Marketing Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2022-05)Because of the increased tendency of consumers to engage with social media and purchase products online, studying the factors that may influence younger consumers’ engagement with social media for sustainable fashion ...
-
H επίδραση του nudge marketing στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο ecommerce και η διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφοράς των φοιτητών
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Στη σύγχρονη κοινωνία, όπου οι απαιτήσεις των επιχειρήσεων αλλά και των καταναλωτών ολοένα και αυξάνονται, μεγάλες εταιρείες ψάχνουν συνέχεια τρόπους να βρίσκονται σε αλληλεπίδραση με τον καταναλωτή προσπαθώντας να κατανοήσουν ...
-
H Προώθηση των Καλλυντικών στα Social Media
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Στη σύγχρονη εποχή, ο κλάδος των καλλυντικών βιώνει μια αξιοσημείωτη μεταμόρφωση, χάρη στην εξάπλωση του digital marketing. Η εργασία αυτή αναλύει τη σημασία του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη και εδραίωση των επιχειρήσεων ...
-
How do visitors to Pafos, Cyprus perceive its brand image as a destination?
(Master (MSc) in Digital Marketing, School of Economics, Administration and Computer Science, Neapolis University Pafos, 2023-05)The main objective of this research is to gain a deeper understanding of the perceptions, preferences, and experiences of visitors to Pafos, by developing a robust theoretical foundation. The methodology employed in this ...
-
How startups can develop CSR to build brand reputation
(Digital Marketing Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2022-05)This qualitative diploma study paper examines the integration of Corporate Social Responsibility (CSR) in building brand reputation and competitive advantage of SME startups and seeks to explore the drivers to, the importance ...
-
The impact of social media on customer behaviour in the hospitality industry
(Digital Marketing Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2022)Social media networks such as Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, and Twitter offer a variety of channels for the hotel business to sell products and services. Social networking sites include media technologies that ...
-
The impact of Twitter posts on the performance of the airline: the case study of Lufthansa & Swiss International airlines.
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Με την ολοένα αυξανόμενη σημαντικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και την διαδικτυακή παρουσία στις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ,οι καταναλωτές προϊόντων και υπηρεσιών έχουν συνειδητοποιήσει τη δύναμη που τους δίνουν ...
-
Neuromarketing και Συσκευασία: Πώς το μυαλό των καταναλωτών καθορίζει το σχεδιασμό μιας συσκευασίας, προς όφελος των εταιρειών
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Η παρούσα έρευνα μελετά τον τρόπο που οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται μία συσκευασία και, στη συνέχεια, μελετά τον τρόπο με τον οποίο η αντίληψη αυτή, μπορεί να καθορίσει τον (επανα)σχεδιασμό μίας συσκευασίας, αξιοποιούμενη ...
-
Nudge Marketing: Τεχνικές και στρατηγικές που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή ως προς τη λήψη αγοραστικών αποφάσεων και πως αυτές μπορούν να εφαρμοστούν σε μια νεοφυής εταιρία. Μια μελέτη περίπτωσης της εταιρίας Seiunica
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022-05)Ο βασικός σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η μελέτη της έννοιας και της συμβολής του Nudge Marketing στη λήψη αγοραστικών αποφάσεων, ειδικά σε ό,τι αφορά την ψηφιακή πραγματικότητα. Η ώθηση, ως μια τεχνική ...
-
O Ρόλος του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και των εργαλείων του στην ενίσχυση των δράσεων προβολής του Υφυπουργείου Ναυτιλίας της Κύπρου
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-05)Διανύεται η εποχή της ραγδαίας ανάπτυξης του διαδικτύου, των ψηφιακών μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των νέων τεχνολογιών επιφέροντας σημαντικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας και στις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών. ...
-
Promotion of taxi services in Paphos via social media. The case study of the company “ChristosTaxi” Facebook Page.
(Digital Marketing Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2022-01)This paper examines practices of promoting taxi services in Paphos via social media, with particular emphasis on Facebook. The type of research that the author conducted is qualitative research. Gathered data has been ...
-
Sentiment Analysis for Marketing: A Case Study on Twitter
(Digital Marketing Program, School of Economic Sciences and Business, Neapolis University Pafos, 2022-01)Understanding the consumer public's perspective is a well-known issue that affects all businesses. Nowadays, social media precisely reflects the public's sentiments and thoughts on current events. Twitter, in particular, ...
-
Storytelling και στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ: η περίπτωση των οινοποιείων της Πελοποννήσου
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Η σημασία του storytelling στη στρατηγική παραδοσιακού και ψηφιακού μάρκετινγκ για τον οίνο ως προϊόν αλλά και ως εμπειρία βασίζεται στην επίτευξη στόχων όπως η συναισθηματική σύνδεση των καταναλωτών με το brand, η αύξηση ...
-
User generated branding και μόδα: μια μελέτη του πως το οπτικό περιεχόμενο που μοιράζονται οι χρήστες στο Instagram επηρεάζει τη δημιουργία brand equity – Tο παράδειγμα της MONKI
(Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2022)Ο σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να ερευνήσει τον συσχετισμό του user generated branding με το στοιχείο του brand equity, μέσα από το οπτικό περιεχόμενο που κοινοποιούν οι μάρκες στα social media. Εντοπίζοντας ένα ...
-
Ανάλυση της στάσης των Ελλήνων χρηστών για το περιεχόμενο του Netflix και την εφαρμογή τοπικών λογαριασμών στο Instagram
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Είναι γενικά αποδεκτό ότι το Netflix έχει γίνει μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες ροής στον κόσμο, με μεγάλη και αυξανόμενη βάση συνδρομητών. Το Instagram, με τη σειρά του, διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στην προώθηση του ...
-
Ανάλυση των επιπτώσεων στην αγοραστική συμπεριφορά στα Ταχυκίνητα Καταναλωτικά προϊόντα μετά την Πανδημία (Covid-19) στην Ελλάδα
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2023-01)Η αγορά των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες της Ελληνικής οικονομίας και συμπεριλαμβάνει εταιρείες που αντιπροσωπεύουν το 1,5% του ΑΕΠ της χώρας. Χαρακτηρίζεται ως ένας ...
-
Ανάπτυξη δεξιοτήτων ψηφιακού μάρκετινγκ στον Ελληνικό τουρισμό
(Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, 2024-01)Η παρούσα εργασία σκοπεύει να ερευνήσει το επίπεδο ανάπτυξης των δεξιοτήτων ψηφιακού μάρκετινγκ των Ελλήνων εργαζομένων στον τουρισμό και αποτελείται από τρία βασικά μέρη. Στο πρώτο μέρος αναλύονται οι έννοιες του μάρκετινγκ, ...