Show simple item record

Η συναισθηματική νοημοσύνη των εκπαιδευτικών και η συσχέτιση της με την σχολική επίδοση των μαθητών και τη διαχείριση της σχολικής τάξης. Η περίπτωση των εκπαιδευτικών του δήμου Ιεράπετρας

dc.contributor.advisorPersefoni Fokiali
dc.contributor.advisorReppa, Glykeria
dc.contributor.authorΑγγελάκη, Σοφία
dc.date.accessioned2022-05-10T06:54:36Z
dc.date.available2022-05-10T06:54:36Z
dc.date.issued2022-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12240
dc.description.abstractΤο εκπαιδευτικό έργο είναι πολύ απαιτητικό .Η εκπαιδευτική διαδικασία δεν είναι μια μονόπλευρη διαδικασία. Έτσι ένας εκπαιδευτικός οφείλει να συγκεντρώνει εκτός από τις διδακτικές και άλλες δεξιότητες ,πολλές από τις οποίες εμπεριέχονται στην έννοια της συναισθηματικής νοημοσύνης όπως θα παρουσιαστεί μέσα από την βιβλιογραφία. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να μετρήσει τη συναισθηματική νοημοσύνη των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην περιοχή του Δήμου Ιεράπετρας. Επιπλέον εξετάζεται η αίσθηση της αποτελεσματικότητας του εκπαιδευτικού στη διαχείριση της σχολικής τάξης και στον τρόπο που αποτυπώνεται στη βαθμολογία των μαθητών του. Έχοντας συλλέξει απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο από ένα δείγμα 90 εκπαιδευτικών έχει ενδιαφέρον να μελετήσουμε τις απόψεις και την εμπειρία ή την έλλειψη εμπειρίας των εκπαιδευτικών στην συναισθηματική νοημοσύνη και να αναλογιστούμε ποια θα ήταν τα οφέλη της αύξησης της συναισθηματικής νοημοσύνης των εκπαιδευτικών στους ίδιους και στους μαθητές.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΠρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.subjectΣυναισθηματική νοημοσύνηen_UK
dc.subjectεκπαιδευτικοίen_UK
dc.subjectσχολική επίδοσηen_UK
dc.subjectδιαχείριση τάξηςen_UK
dc.titleΗ συναισθηματική νοημοσύνη των εκπαιδευτικών και η συσχέτιση της με την σχολική επίδοση των μαθητών και τη διαχείριση της σχολικής τάξης. Η περίπτωση των εκπαιδευτικών του δήμου Ιεράπετραςen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record