Show simple item record

Η θεωρία της Ανεστραμμένης Τάξης: διερεύνηση εφαρμογής και απόψεις φοιτητών του Πανεπιστημίου Νεάπολις

dc.contributor.advisorPersefoni Fokiali
dc.contributor.advisorAthanasoula-Reppa, Anastasia
dc.contributor.authorΠούλκα, Ζωή Ευαγγελία
dc.date.accessioned2022-05-10T07:45:18Z
dc.date.available2022-05-10T07:45:18Z
dc.date.issued2022-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12247
dc.description.abstractΣτα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος στην Δημόσια διοίκηση με κατεύθυνση την Εκπαιδευτική διοίκηση, εκπονήθηκε η παρούσα εργασία με τίτλο «Η θεωρία της Ανεστραμμένης Τάξης: διερεύνηση εφαρμογής και απόψεις φοιτητών του Πανεπιστημίου Νεάπολις». Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να εξηγήσει συνοπτικά την μεθοδολογία της ανεστραμμένης τάξης καθώς και τα πλεονεκτήματα που συνεισφέρει στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από τις απόψεις των φοιτητών του πανεπιστημίου Νεάπολις που γίνεται χρήση της ανεστραμμένης τάξης. Μετά την ανάλυση του θεωρητικού πλαισίου και την βιβλιογραφική ανασκόπηση, όπου αναφέρονται οι προβληματισμοί της θεωρίας αυτής και οι τρόποι που διάφορες έρευνες έχουν δείξει πως αυτή εφαρμόζεται πρακτικά, παρουσιάζονται τα δεδομένα από τη διερεύνηση απόψεων σε τυχαίο δείγμα στο πανεπιστήμιο Νεάπολης. Η Μεθοδολογία της έρευνας είναι η ποσοτική ανάλυση και το ερευνητικό εργαλείο αυτοσχέδιο ειδικό ερωτηματολόγιο που σχεδιάστηκες για τις ανάγκες της συγκεκριμένη περίπτωση. Τα ερευνητικά ερωτήματα είχαν να κάνουν αν γνωρίζουν και πως κρίνουν οι φοιτητές/τριες τη χρήση της ανεστραμμένη τάξης στο πανεπιστήμιο τους, πώς μπορεί να γίνει χρήση αυτής στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση και ποιες βελτιωτικές προτάσεις έχουν να προτείνουν. Το τυχαίο δείγμα που απάντησε είχε εύρος 122 οπότε μπόρεσε και λειτούργησε το ερωτηματολόγιο με αξιοπιστία και εγκυρότητα. Μεταξύ των ευρημάτων της έρευνας είναι και τα ακόλουθα: α) ένα ποσοστό φοιτητών 38,5% θεωρεί ότι τη μέθοδο της Ανεστραμμένης τάξης έναν αποτελεσματικό τρόπο μάθησης , β) το 45,9% θεωρεί πως επηρεάζεται η μαθησιακή κουλτούρα , γ) το 40,2% θεωρεί πως η πλατφόρμα Moodle που χρησιμοποιεί το πανεπιστήμιο Νεάπολις είναι φιλική και ελκυστική και τέλος, δ) οι φοιτητές /τριες έκριναν θετικό το αποτέλεσμα χρήσης της ανεστραμμένης τάξης στο Πανεπιστήμιό τους και μεταξύ των βελτιωτικών προτάσεών τους είναι περισσότερη αλληλεπίδραση και εμβάθυνση εννοιών στο στάδιο «μέσα στην τάξη» και περισσότερη επιμόρφωση στις μεικτές διδακτικές προσεγγίσεις. Συγκρινόμενα τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας με αυτά της βιβλιογραφίας βρέθηκαν να συνάδουν και ως προς τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΠρόγραμμα Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_UK
dc.subjectπανεπιστημίο Νεάπολιςen_UK
dc.subjectφοιτητέςen_UK
dc.subjectμοντέλο Ανεστραμμένης τάξηςen_UK
dc.subjectεφαρμογή μοντέλουen_UK
dc.subjectεκπαίδευσηen_UK
dc.subjectέρευναen_UK
dc.titleΗ θεωρία της Ανεστραμμένης Τάξης: διερεύνηση εφαρμογής και απόψεις φοιτητών του Πανεπιστημίου Νεάπολιςen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record