Show simple item record

Neuromarketing και Συσκευασία: Πώς το μυαλό των καταναλωτών καθορίζει το σχεδιασμό μιας συσκευασίας, προς όφελος των εταιρειών

dc.contributor.advisorSchinotakis, Nikos
dc.contributor.authorΚοτοπούλου, Αναστασία
dc.date.accessioned2022-07-04T07:13:30Z
dc.date.available2022-07-04T07:13:30Z
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12288
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα μελετά τον τρόπο που οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται μία συσκευασία και, στη συνέχεια, μελετά τον τρόπο με τον οποίο η αντίληψη αυτή, μπορεί να καθορίσει τον (επανα)σχεδιασμό μίας συσκευασίας, αξιοποιούμενη από ένα τμήμα marketing, σε συνεργασία με το δημιουργικό και τα άλλα τμήματα μιας εταιρείας. Επιδιώκεται, δηλαδή, να χρησιμοποιηθεί η συσκευασία, ως ένα ισχυρό εργαλείο marketing, με απώτερο σκοπό τα κέρδη της επιχείρησης. Στόχος της έρευνας είναι η πληροφόρηση σχετικά με τον τρόπο που το χρώμα, η γραμματοσειρά, η υφή, το μέγεθος, τα εικαστικά και η βιωσιμότητα μιας συσκευασίας επηρεάζουν τον καταναλωτή κατά την αγοραστική απόφαση, και πώς εμπλέκονται τα συναισθήματά του σε όλη την αγοραστική διαδικασία, τόσο όταν αγοράζει φυσικά όσο και όταν αγοράζει διαδικτυακά. Η μέθοδος της έρευνας που ακολουθείται είναι η ποσοτική, και πραγματοποιήθηκε με τη διανομή διαδικτυακού ερωτηματολογίου. Το ερωτηματολόγιο απαρτίζεται από εννέα ενότητες, όπου η κάθε μία αφορά τα δημογραφικά στοιχεία, τα στοιχεία της συσκευασίας (χρώμα, μέγεθος και υφή, γραμματοσειρά, εικαστικά, βιωσιμότητα) τα συναισθήματα και τις διαδικτυακές αγορές. Τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την έρευνα παρουσιάζουν ποικίλες απαντήσεις, τόσο θετικές όσο και αρνητικές ή ουδέτερες, οι οποίες, κατά την ανάλυσή τους, δημιουργούν το συμπέρασμα πως πράγματι μπορεί να πραγματοποιηθεί ένας επανασχεδιασμός συσκευασίας, βασισμένος στην καταναλωτική αντίληψη, προς όφελος των εταιρειών, και παρουσιάζονται πολύτιμες πληροφορίες για τον επανασχεδιασμό αυτής, τόσο από τα αποτελέσματα της έρευνας όσο και από συγκριτική μελέτη με προϋπάρχουσες έρευνες.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΠρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.subjectαντίληψη καταναλωτήen_UK
dc.subjectσυσκευασίαen_UK
dc.subjectυφήen_UK
dc.subjectμέγεθοςen_UK
dc.subjectγραμματοσειράen_UK
dc.subjectχρώμαen_UK
dc.subjectεικαστικάen_UK
dc.subjectβιωσιμότηταen_UK
dc.subjectσυναισθήματαen_UK
dc.subjectεπανασχεδιασμόςen_UK
dc.titleNeuromarketing και Συσκευασία: Πώς το μυαλό των καταναλωτών καθορίζει το σχεδιασμό μιας συσκευασίας, προς όφελος των εταιρειώνen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record