dc.description.abstract | Η παρούσα έρευνα μελετά τον τρόπο που οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται μία συσκευασία
και, στη συνέχεια, μελετά τον τρόπο με τον οποίο η αντίληψη αυτή, μπορεί να καθορίσει
τον (επανα)σχεδιασμό μίας συσκευασίας, αξιοποιούμενη από ένα τμήμα marketing, σε
συνεργασία με το δημιουργικό και τα άλλα τμήματα μιας εταιρείας. Επιδιώκεται, δηλαδή,
να χρησιμοποιηθεί η συσκευασία, ως ένα ισχυρό εργαλείο marketing, με απώτερο σκοπό τα
κέρδη της επιχείρησης. Στόχος της έρευνας είναι η πληροφόρηση σχετικά με τον τρόπο που
το χρώμα, η γραμματοσειρά, η υφή, το μέγεθος, τα εικαστικά και η βιωσιμότητα μιας
συσκευασίας επηρεάζουν τον καταναλωτή κατά την αγοραστική απόφαση, και πώς
εμπλέκονται τα συναισθήματά του σε όλη την αγοραστική διαδικασία, τόσο όταν αγοράζει
φυσικά όσο και όταν αγοράζει διαδικτυακά. Η μέθοδος της έρευνας που ακολουθείται είναι
η ποσοτική, και πραγματοποιήθηκε με τη διανομή διαδικτυακού ερωτηματολογίου. Το
ερωτηματολόγιο απαρτίζεται από εννέα ενότητες, όπου η κάθε μία αφορά τα δημογραφικά
στοιχεία, τα στοιχεία της συσκευασίας (χρώμα, μέγεθος και υφή, γραμματοσειρά,
εικαστικά, βιωσιμότητα) τα συναισθήματα και τις διαδικτυακές αγορές. Τα αποτελέσματα
που προκύπτουν από την έρευνα παρουσιάζουν ποικίλες απαντήσεις, τόσο θετικές όσο και
αρνητικές ή ουδέτερες, οι οποίες, κατά την ανάλυσή τους, δημιουργούν το συμπέρασμα πως
πράγματι μπορεί να πραγματοποιηθεί ένας επανασχεδιασμός συσκευασίας, βασισμένος
στην καταναλωτική αντίληψη, προς όφελος των εταιρειών, και παρουσιάζονται πολύτιμες
πληροφορίες για τον επανασχεδιασμό αυτής, τόσο από τα αποτελέσματα της έρευνας όσο
και από συγκριτική μελέτη με προϋπάρχουσες έρευνες. | en_UK |