Show simple item record

Οι Μάρκετινγκ Περιεχομένου Διαφημίσεις Στα Έξυπνα Ηχεία Και Πως Επηρεάζουν Τις Αγοραστικές Συνήθειες Καταναλωτών 19-35 Ετών Στην Ελλάδα

dc.contributor.advisorSchinotakis, Nikos
dc.contributor.authorΒλάχου, Ηλέκτρα
dc.date.accessioned2022-07-04T07:26:51Z
dc.date.available2022-07-04T07:26:51Z
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12290
dc.description.abstractΤα έξυπνα ηχεία αποτελούν ένα είδος τεχνολογίας που τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί ιδιαίτερα. Όλο και περισσότεροι χρήστες επιλέγουν την χρήση τους με σκοπό την φωνητική αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο και την εκτέλεση προσωπικών εργασιών. Καθώς τα έξυπνα ηχεία βελτιώνονται και αξιοποιούνται περισσότερο από τους χρήστες, τόσο μεγαλύτερη είναι και η χρήση των δυνατοτήτων τους από εφαρμογές και υπηρεσίες. Έχει παρατηρηθεί ότι χρησιμοποιούνται συχνά διαφημίσεις, με σκοπό την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών και συνεπώς την αύξηση των χρηστών. Τα έξυπνα ηχεία με την αξιοποίηση των φωνητικών βοηθών, προσφέρουν γρήγορες και πρωτότυπες δυνατότητες, με αποτέλεσμα να διευκολύνουν της αναζήτηση και τις αγορές των χρηστών. Έτσι, οι χρήστες εξοικονομούν σημαντικό χρόνο και αυτοματοποιούν πολλές καθημερινές εργασίες τους. Με βάση τα παραπάνω, κρίθηκε σκόπιμο να γίνει μία έρευνα βασισμένη στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες χρησιμοποιούν τα έξυπνα ηχεία, τις αγορές τους και κατά πόσο έχουν βελτιώσει τις καταναλωτικές τους συνήθειες. Οι χρήστες κλήθηκαν να απαντήσουν σε ένα ερωτηματολόγιο και σύμφωνα με ένα επαρκές δείγμα πληθυσμού ατόμων ηλικίας 19 – 35 ετών να συλλεχθούν σχετικά δεδομένα. Στην ηλικιακή αυτή ομάδα, η χρήση των παρόντων συσκευών είναι εντονότερη, λόγω μεγαλύτερης ενασχόλησης των νέων με την σύγχρονη τεχνολογία. Τα νεότερα άτομα τείνουν να ενημερώνονται περισσότερο για καινοτομίες, τεχνολογικά επιτεύγματα και γνωρίζουν καλύτερα πως να χρησιμοποιούν την τεχνολογία, λόγω των απαιτήσεων της σύγχρονης εποχής. Οι διαφημίσεις μάρκετινγκ περιεχομένου αποτελούν ένα από τα γνωστότερα μέσα που χρησιμοποιούνται σήμερα στην τεχνολογία για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Σύμφωνα με το γεγονός αυτό, η έρευνα βασίστηκε σε αυτού του τύπου τις διαφημίσεις και τις εμπειρίες των χρηστών, προκειμένου να εξαχθούν χρήσιμα αποτελέσματα που αφορούν την Ελλάδα και την χρήση των έξυπνων ηχείων.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΠρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.subjectΈξυπνα ηχείαen_UK
dc.subjectΔιαφημίσεις μάρκετινγκ περιεχομένουen_UK
dc.subjectΕλλάδαen_UK
dc.subjectΦωνητική αναζήτησηen_UK
dc.subjectΤεχνολογίαen_UK
dc.subjectΈρευναen_UK
dc.titleΟι Μάρκετινγκ Περιεχομένου Διαφημίσεις Στα Έξυπνα Ηχεία Και Πως Επηρεάζουν Τις Αγοραστικές Συνήθειες Καταναλωτών 19-35 Ετών Στην Ελλάδαen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record