Show simple item record

Μεθοδολογία εφαρμογής ψηφιακού μάρκετινγκ από νεοσύστατες ΜμΕ στον κλάδο της φιλοξενίας στην Ελλάδα

dc.contributor.advisorGiannopoulos, Antonis
dc.contributor.authorΓουλέτα, Ευαγγελία
dc.date.accessioned2023-04-05T09:57:53Z
dc.date.available2023-04-05T09:57:53Z
dc.date.issued2023-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12367
dc.descriptionEnglish Abstract_:_ This study examines the adoption of digital marketing practices by SMEs in the Greek hotel industry. To understand the adoption of digital business technologies by SMEs in Greece, this study examines two issues: (1) What digital marketing practices are currently used in hotel SMEs in Greece? (2) How does the adoption of digital marketing practices affect the business performance of hotel SMEs? The research was carried out using a questionnaire as a research tool, with 15 closed-ended questions, which was distributed to SMEs in the hotel sector, after collecting data from the hotel chamber. A total of 60 responses were collected. Results were sorted and entered for analysis in SPSS software package for social sciences version 20. The findings on social media marketing showed that it is an important digital marketing tool that is widely used in the sales of small and medium-sized accommodation businesses and has a significant positive effect on sales.en_UK
dc.description.abstractΑυτή η έρευνα εξετάζει την υιοθέτηση πρακτικών ψηφιακού μάρκετινγκ από ΜΜΕ στην ξενοδοχειακή βιομηχανία της Ελλάδας. Προκειμένου να κατανοήσουμε την υιοθέτηση ψηφιακών επιχειρηματικών τεχνολογιών από ΜΜΕ στην Ελλάδα, αυτή η μελέτη εξετάζει δύο ζητήματα: (1) Ποιες πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ χρησιμοποιούνται στις μέρες μας σε ξενοδοχειακές ΜΜΕ στη Ελλάδα; (2) Πώς επηρεάζει η εφαρμογή πρακτικών ψηφιακού μάρκετινγκ την επιχειρηματική αποτελεσματικότητα των ξενοδοχειακών ΜΜΕ; Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με την χρήση ερωτηματολογίου ως ερευνητικού εργαλείου, με 15 ερωτήσεις κλειστού τύπου, το οποίο διανεμήθηκε σε ΜΜΕ του ξενοδοχειακού κλάδου, έπειτα από συλλογή στοιχείων διαθέσιμων στο διαδίκτυο. Συλλέχθηκαν συνολικά 60 απαντήσεις. Τα αποτελέσματα ταξινομήθηκαν και εισήχθησαν για ανάλυση στο λογισμικό πακέτο για κοινωνικές επιστήμες SPSS έκδοση 20. Τα ευρήματα σχετικά με το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης έδειξαν ότι είναι ένα σημαντικό εργαλείο ψηφιακού μάρκετινγκ που χρησιμοποιείται ευρέως στις πωλήσεις μικρομεσαίων επιχειρήσεων καταλυμάτων και έχει σημαντική θετική επίδραση στις πωλήσεις.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.subjectΨηφιακό μάρκετινγκen_UK
dc.subjectΤουρισμόςen_UK
dc.subjectΦιλοξενίαen_UK
dc.subjectΜΜΕen_UK
dc.subjectΑπόδοσηen_UK
dc.subjectDigital Marketingen_UK
dc.subjectTourismen_UK
dc.subjectHospitalen_UK
dc.subjectMediaen_UK
dc.subjectPerformanceen_UK
dc.titleΜεθοδολογία εφαρμογής ψηφιακού μάρκετινγκ από νεοσύστατες ΜμΕ στον κλάδο της φιλοξενίας στην Ελλάδαen_UK
dc.title.alternativeΔιατριβή η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record