dc.contributor.advisor | Anastasiou Athanasios | |
dc.contributor.author | Καψωμενάκη, Ελένη | |
dc.date.accessioned | 2023-07-11T06:45:09Z | |
dc.date.available | 2023-07-11T06:45:09Z | |
dc.date.issued | 2023-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/12452 | |
dc.description | ENGLISH ABSTRACT: In the era of the digital age, social media marketing and citizen engagement have become contemporary concepts in digital marketing. The objective of this thesis is to explore social media marketing and citizen engagement in the context of the Municipality of Chania.
The thesis aims to identify the principles and rules of social media marketing, the objectives it serves and the interaction created between citizens and the municipality. This thesis used a qualitative research approach and a quantitative survey method to collect data. Personal interviews were conducted with the Mayor of Chania and the collaborators of the press office of the municipality to understand the social media strategy of the municipality. The survey was also conducted among city residents to analyze their behavior and reactions to the digital communication policy of the municipality.
The findings of this survey are of notable significance to researchers seeking to delve into the realm of digital communication marketing in a local government organization and its interplay with citizen interaction. Moreover, these results have practical applications for not only the local government and the municipality's employees but also the citizens of Chania and their elected officials.
The conclusions drawn from this survey possess immense potential as a feedback mechanism to motivate further research and analysis. It serves as a valuable source of information that can be integrated with various variables and translated into innovative communication models for the municipality and elected officials. Furthermore, it is a valuable tool for monitoring, evaluation, and critique of citizen participation as they aim to play a more contemporary and active role in the development of their city. | en_UK |
dc.description.abstract | Το μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η αλληλεπίδραση των πολιτών είναι σύγχρονες έννοιες του ψηφιακού μάρκετινγκ. Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη του social media marketing που εφαρμόζεται στον Δήμο Χανίων καθώς και η αλληλεπίδραση που δημιουργείται από τους πολίτες, σε αυτές τις ψηφιακές επικοινωνιακές πρακτικές.
Η εργασία μελετά τον τρόπο που εφαρμόζεται η στρατηγική των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ποιες αρχές και κανόνες διέπουν αυτό το ψηφιακό επικοινωνιακό εργαλείο, πως εφαρμόζεται και ποιους στόχους εξυπηρετεί. Η διερεύνηση αυτού του θέματος, γίνεται με διεξαγωγή ποιοτικής έρευνας με τη βοήθεια προσωπικών συνεντεύξεων από τον Δήμαρχο Χανίων και των ειδικών συνεργατών του γραφείου τύπου του δήμου. Επίσης, το δεύτερο σκέλος της εργασίας αφορά την ανταπόκριση των πολιτών, τη συμπεριφορά και τις αντιδράσεις τους σε αυτήν την ψηφιακή επικοινωνιακή πολιτική του δήμου. Η μελέτη αυτού του θέματος γίνεται με διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας και χρήση ερωτηματολογίου προς τους πολίτες της πόλης.
Τα ευρήματα της έρευνας που προέκυψαν είναι ιδιαίτερα ωφέλιμα για κάθε ενδιαφερόμενο μελετητή που επιθυμεί να εντρυφήσει αυτήν την πλευρά του ψηφιακού μάρκετινγκ σε ένα οργανισμό τοπικής αυτοδιοίκησης σε συνδυασμό με την αλληλεπίδραση των πολιτών. Επίσης, τα αποτελέσματα είναι χρήσιμα για τον ίδιο τον οργανισμό τοπικής αυτοδιοίκησης, για τους αιρετούς, για τους υπαλλήλους του δήμου Χανίων και τους πολίτες της πόλης.
Τα συμπεράσματα της έρευνας είναι ένας άμεσος μηχανισμός ανατροφοδότησης που μπορεί να αποτελέσει ένα βασικό μοχλό για περαιτέρω έρευνα κι ανάλυση. Είναι μια πηγή πληροφοριών που μπορεί να συνδυαστεί με πολλές μεταβλητές και να παραπέμψει σε νεωτεριστικά μοντέλα επικοινωνίας και πολιτικής γενικότερα για τον δήμο και τους αιρετούς. Παράλληλα, όμως, είναι και ένας οδηγός ελέγχου, αξιολόγησης και κριτικής συμμετοχής από την πλευρά των πολίτων που επιθυμούν να έχουν ένα σύγχρονο αναβαθμισμένο ρόλο πολίτη για την πόλη τους. | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.publisher | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | en_UK |
dc.subject | Μέσα κοινωνικής δικτύωσης | en_UK |
dc.subject | αλληλεπίδραση πολιτών | en_UK |
dc.subject | ποιοτική έρευνα | en_UK |
dc.subject | ποσοτική έρευνα | en_UK |
dc.subject | Δήμος Χανίων | en_UK |
dc.subject | τοπική αυτοδιοίκηση | en_UK |
dc.subject | Social media marketing | en_UK |
dc.subject | citizen engagement | en_UK |
dc.subject | qualitative research | en_UK |
dc.subject | quantitative research | en_UK |
dc.subject | municipality of Chania | en_UK |
dc.subject | local government | en_UK |
dc.title | Το social media marketing και η αλληλεπίδραση των πολίτων (citizen engagement) στο Δήμο Χανίων. | en_UK |
dc.title.alternative | Διπλωματική εργασία η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στο Digital Marketing στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις. | en_UK |