Show simple item record

Πως η ανάλυση δεδομένων σχετικά με τη συμπεριφορά του καταναλωτή στο διαδίκτυο έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία στοχευμένων διαφημίσεων από τα στελέχη ψηφιακού μάρκετινγκ;! - Η εφαρμογή της παραπάνω πρακτικής στην Ελλάδα

dc.contributor.advisorPolichronidou, Persefoni
dc.contributor.authorΜάλλιαρης, Νικόλαος
dc.date.accessioned2023-07-14T06:01:50Z
dc.date.available2023-07-14T06:01:50Z
dc.date.issued2023-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12468
dc.descriptionENGLISH ABSTRACT: Digital marketing is the coordinated and organized effort of a company to satisfy the needs of its consumer audience by promoting its products and/or services using electronic media. Today, in order to promote products/services effectively, several companies have added to their workforce the appropriate digital marketing professionals, who collect purchasing behavior data and analyze the online "journey" of the target audience in order to derive valuable data about their consumer preferences. The reason why the above practice is applied is to adapt each advertising message according to the needs of each potential customer. As it turns out, this particular methodology is quite likely to maximize the ROI of any advertising effort and provide online consumers with exactly what they need without even having to look for it. This thesis aims to investigate the practices of consumer behavior data analysis, which precedes the creation of targeted advertisements. The main conclusions that emerged from the conduct of this research are that the analysis of data on consumer behavior on the Internet is an extremely complex process, which, however, if applied correctly, is very likely to have a particularly positive impact for the advertiser, through targeted advertising. To conduct the research, the methodology followed is as follows: − Presentation and interpretation of the most important elements of the thesis through international literature − Conducting qualitative research using appropriately designed research tools (questionnaire, personal interviews) − Analysis and cross-checking of results − Drawing conclusionsen_UK
dc.description.abstractΤο ψηφιακό μάρκετινγκ είναι η συντονισμένη και οργανωμένη προσπάθεια μίας εταιρείας να ικανοποιήσει τις ανάγκες του καταναλωτικού της κοινού προωθώντας τα προϊόντα ή/και τις υπηρεσίες που διαθέτει με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων. Σήμερα, για να είναι αποτελεσματική η προώθηση προϊόντων/υπηρεσιών αρκετές εταιρείες έχουν προσθέσει στο δυναμικό τους κατάλληλους επαγγελματίες ψηφιακού μάρκετινγκ, οι οποίοι συλλέγουν δεδομένα αγοραστικής συμπεριφοράς και αναλύουν το διαδικτυακό «ταξίδι» του κοινού στόχου προκειμένου να αντλήσουν πολύτιμα δεδομένα για τις καταναλωτικές του προτιμήσεις. Ο λόγος για τον οποίο εφαρμόζεται η παραπάνω πρακτική είναι ώστε να προσαρμοστεί το κάθε διαφημιστικό μήνυμα ανάλογα με τις ανάγκες του εκάστοτε εν δυνάμει πελάτη. Όπως γίνεται αντιληπτό, η συγκεκριμένη μεθοδολογία είναι αρκετά πιθανό να μεγεθύνει την απόδοση της επένδυσης κάθε διαφημιστικής προσπάθειας και να προσφέρει στους διαδικτυακούς καταναλωτές αυτό ακριβώς που χρειάζονται χωρίς καν να χρειαστεί να το αναζητήσουν. Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο τη διερεύνηση των πρακτικών ανάλυσης δεδομένων καταναλωτικής συμπεριφοράς, η οποία προηγείται της δημιουργίας στοχευμένων διαφημίσεων. Τα βασικά συμπεράσματα που προέκυψαν από τη διεξαγωγή της συγκεκριμένης έρευνας είναι ότι η ανάλυση δεδομένων σχετικά με τη συμπεριφορά των καταναλωτών στο διαδίκτυο είναι μία εξαιρετικά πολύπλοκη διαδικασία, η οποία ωστόσο αν εφαρμοστεί σωστά είναι πολύ πιθανό να έχει ιδιαίτερα θετικό αντίκτυπο για τον διαφημιστή, μέσω της στοχευμένης διαφήμισης. Για τη διεξαγωγή της έρευνας η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε είναι η εξής: − Παρουσίαση και ερμηνεία των πιο σημαντικών στοιχείων της διπλωματικής εργασίας μέσα από τη διεθνή βιβλιογραφία − Διεξαγωγή ποιοτικής έρευνας με τη χρήση κατάλληλα διαμορφωμένων ερευνητικών εργαλείων (ερωτηματολόγιο, προσωπικές συνεντεύξεις) − Ανάλυση και διασταύρωση αποτελεσμάτων − Εξαγωγή συμπερασμάτωνen_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.subjectΨηφιακό μάρκετινγκen_UK
dc.subjectανάλυση δεδομένωνen_UK
dc.subjectκαταναλωτική συμπεριφοράen_UK
dc.subjectστοχευμένη διαφήμισηen_UK
dc.subjectDigital marketingen_UK
dc.subjectdata analysisen_UK
dc.subjectconsumer behavioren_UK
dc.subjecttargeted advertisingen_UK
dc.titleΠως η ανάλυση δεδομένων σχετικά με τη συμπεριφορά του καταναλωτή στο διαδίκτυο έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία στοχευμένων διαφημίσεων από τα στελέχη ψηφιακού μάρκετινγκ;! - Η εφαρμογή της παραπάνω πρακτικής στην Ελλάδαen_UK
dc.title.alternativeΔιατριβή η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση του εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στο Digital Marketing στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record