Show simple item record

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως μέσο προώθησης στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Η περίπτωση της Cosmote

dc.contributor.authorΓούτσιου, Ευαγγελία
dc.date.accessioned2023-07-21T07:51:59Z
dc.date.available2023-07-21T07:51:59Z
dc.date.issued2023-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12483
dc.descriptionENGLISH ABSTRACT: As the main purpose of this thesis is the collection, processing and discussion of bibliographic (qualitative) and quantitative data through the use of a research questionnaire, for Social Media as a means of promotion in digital marketing, taking as an example the case of the company Cosmote. It should be noted, however, that the use of bibliographic (qualitative data) refers to the research and collection of data from books and scientific articles that provided clear and complete information on the subject under examination. Regarding the methodology of the thesis, in the first part of it, a bibliographic review has been done and the results and methodology used by other researchers who dealt with a topic similar to this one is presented. The empirical analysis follows in Part B. The empirical analysis required collection of research data. The data has been collected using a questionnaire. The questions in the questionnaire are "closed type". The questionnaires were randomly distributed to employees of the Cosmote company in Greece. The collection of the data was followed by its processing. The data was processed with the SPSS statistical program. The processing in the first stage concerned the description of the answers. The description was made using various measures of trend, such as mean, variance (or standard deviation), median, minimum and maximum value. In conclusion, we would say that the employees of the company who had more experience stated that Digital Marketing in the company in which they work occupies approximately 50% of the work compared to other types of Marketing, compared to the employees who had the least experience who stated that the business they work in Digital Marketing takes up 40% of the job as the averages are higher as well as business employees who were from 25-34 years of age stated that the degree to which the business they work in achieves more profits through digital marketing with the use of NCDs is greater than for workers who were 18-24 years old as their average was higher.en_UK
dc.description.abstractΩς βασικός σκοπός της παρούσης εργασίας, αναφέρεται σχετικά η συλλογή, επεξεργασία και συζήτηση βιβλιογραφικών (ποιοτικών) αλλά και ποσοτικών δεδομένων μέσα από τη χρήση ερωτηματολογίου έρευνας, για τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ως μέσο προώθησης στο ψηφιακό μάρκετινγκ, λαμβάνοντας ως παράδειγμα την περίπτωση της επιχείρησης της Cosmote. Θα πρέπει να σημειωθεί ωστόσο, πως η χρήση των βιβλιογραφικών (ποιοτικών δεδομένων) αναφέρεται στην έρευνα και συλλογή στοιχείων από βιβλία και επιστημονικά άρθρα τα οποία παρείχαν σαφής και ολοκληρωμένες πληροφορίες για το υπο-εξέταση θέμα. Ως προς την μεθοδολογία της εργασίας, στο Α’ μέρος αυτής, έχει γίνει βιβλιογραφική ανασκόπηση και παρουσιάζονται τα αποτελέσματα και η μεθοδολογία που χρησιμοποίησαν άλλοι ερευνητές που ασχολήθηκαν με θέμα αντίστοιχο με το συγκεκριμένο. Στο Β’ μέρος της εργασίας ακολουθεί η εμπειρική ανάλυση. Για την εμπειρική ανάλυση χρειάστηκε συλλογή από ερευνητικά δεδομένα. Η συλλογή των δεδομένων έχει γίνει με τη χρήση ερωτηματολογίου. Οι ερωτήσεις στο ερωτηματολόγιο είναι «κλειστού τύπου». Tα ερωτηματολόγια διανεμήθηκαν τυχαία, σε εργαζόμενους στην επιχείρηση της Cosmote στην Ελλάδα. Τη συλλογή των δεδομένων, ακολούθησε η επεξεργασία αυτών. Η επεξεργασία των δεδομένων έγινε με το στατιστικό πρόγραμμα SPSS. Η επεξεργασία σε πρώτο στάδιο αφορούσε την περιγραφή των απαντήσεων. Η περιγραφή έγινε, χρησιμοποιώντας διάφορα μέτρα τάσης, όπως το μέσο όρο, τη διακύμανση (ή την τυπική απόκλιση), τη διάμεσο, την ελάχιστη και μέγιστη τιμή. Εν συνεχεία, διατυπώθηκαν οι (υπό εξέταση) υποθέσεις και εξετάστηκε αν έπρεπε να γίνουν αποδεκτές ή να απορριφθούν. Καταλήγοντας, θα λέγαμε πως οι εργαζόμενοι της επιχείρησης που είχαν μεγαλύτερη προϋπηρεσία δήλωσαν ότι το Ψηφιακό Marketing στην επιχείρηση στην οποία εργάζονται καταλαμβάνει περίπου το 50% της δουλειάς έναντι των άλλων ειδών Marketing, σε σχέση με τους εργαζόμενους που είχαν την ελάχιστη προϋπηρεσία που δήλωσαν πως η επιχείρηση στην οποία εργάζονται το Ψηφιακό Marketing καταλαμβάνει το 40% της δουλειάς, καθώς οι μέσοι όροι είναι υψηλότεροι όπως και οι εργαζόμενοι της επιχείρησης που ήταν από 25-34 ετών δήλωσαν ότι ο βαθμός που επιτυγχάνει μεγαλύτερα κέρδη η επιχείρηση στην οποία εργάζονται μέσω του ψηφιακού μάρκετινγκ με τη χρήση των ΜΚΔ είναι μεγαλύτερος σε σχέση με τους εργαζόμενους που ήταν από 18-24 ετών καθώς ο μέσος όρος τους ήταν υψηλότερος.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.subjectΨηφιακό Μάρκετινγκen_UK
dc.subjectΚοινωνικά Μέσα Δικτύωσηςen_UK
dc.subjectΜάρκετινγκen_UK
dc.subjectΠελάτεςen_UK
dc.subjectΕπιχειρήσειςen_UK
dc.subjectΕμπόριοen_UK
dc.subjectΒοήθειαen_UK
dc.subjectΠροώθησηen_UK
dc.subjectDigital Marketingen_UK
dc.subjectSocial Mediaen_UK
dc.subjectMarketingen_UK
dc.subjectCustomersen_UK
dc.subjectBusinessen_UK
dc.subjectCommerceen_UK
dc.subjectHelpen_UK
dc.subjectPromotionen_UK
dc.titleΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως μέσο προώθησης στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Η περίπτωση της Cosmoteen_UK
dc.title.alternativeΔιατριβή η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στο Digital Marketing στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις.en_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record