dc.contributor.author | Νταλαπέρα, Ρεβέκκα | |
dc.date.accessioned | 2024-11-28T07:40:33Z | |
dc.date.available | 2024-11-28T07:40:33Z | |
dc.date.issued | 2024-01 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/12739 | |
dc.description | ENGLISH ABSTRACT
The purpose of this dissertation is to explore how companies engage with Content Marketing as part of Digital Marketing. More specifically, it analyses content marketing strategies on social platforms focusing on the case study of Glossier company. Through the examination of the trends and practices that determine success, the effort is made to highlight the best practices and steps that lead to the essential visibility of a business.
The first chapter focuses on the theoretical basis and offers an introduction to the world of the digital age and digital marketing by integrating Digital Marketing and Content Marketing while examining the need for an online presence of a business and the role that social media plays in the Digital Marketing.
The second chapter examines Glossier's Content Marketing strategy. Glossier, as a company, emerges as a pioneer in the field of beauty, creating a unique brand identity while an effort is made to reveal how Glossier creates relationships with its consumers through thoughtful content, promoting a unique way of interacting with its audience.
The third and last chapter of the paper presents the research of Paintsil & Kim (2021) , analyzing the methodology, the results and the interpretation of the data. It examines how consumers participate in shaping content by offering personal experiences and feedback. Also presented is the research that took place on the occasion of this work, entitled "Engagement on Instagram: the relationship between Glossier consumers and Content". Findings and connections to existing literature are highlighted, offering an overall framework for understanding the importance of Engagement in the relationship between consumers and content on Instagram.
Through this research, we are invited to explore the exciting world of Content Marketing and highlight the steps that will lead to a successful presence in the digital space. | en_UK |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία αναλαμβάνει τον ρόλο του εξερευνητή στον κόσμο του Μάρκετινγκ Περιεχομένου -άρρηκτο κομμάτι του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, αναλύοντας στρατηγικές και τακτικές περιεχομένου στις κοινωνικές πλατφόρμες, επικεντρώνοντας την προσοχή στην καταξιωμένη εταιρεία Glossier. Μέσα από την εξέταση ήδη εφαρμοσμένων στρατηγικών Μάρκετινγκ, γίνεται η προσπάθεια ανάδειξης των καλύτερων πρακτικών και βημάτων που οδηγούν στην ουσιαστική ορατότητα μιας επιχείρησης μέσα στα πλαίσια του Μάρκετινγκ Περιεχομένου.
Το πρώτο κεφάλαιο επικεντρώνεται στη θεωρητική βάση προσφέροντας μια εισαγωγή στον κόσμο της ψηφιακής εποχής και του σύγχρονου Μάρκετινγκ εντάσσοντας το Ψηφιακό Μάρκετινγκ και το Μάρκετινγκ Περιεχομένου ενώ εξετάζεται ο ρόλος που διαδραματίζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη στρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ.
Το δεύτερο κεφάλαιο εξετάζει τη Μάρκετινγκ Περιεχομένου στρατηγική της Glossier. Η Glossier, ως εταιρεία, αναδεικνύεται ως πρωτοπόρος στο χώρο της ομορφιάς, δημιουργώντας μια μοναδική ταυτότητα μάρκας, ενώ γίνεται προσπάθεια να αποκαλυφθεί πώς η Glossier δημιουργεί σχέσεις με τους καταναλωτές της μέσα από προσεγμένο περιεχόμενο, προωθώντας έναν μοναδικό τρόπο αλληλεπίδρασης με το κοινό της.
Το τρίτο κεφάλαιο της εργασίας, παρουσιάζει την έρευνα των Paintsil & Kim (2021), αναλύοντας την μεθοδολογία, τα αποτελέσματα και την ερμηνεία των δεδομένων. Εξετάζεται ο τρόπος με τον οποίο οι καταναλωτές συμμετέχουν στη διαμόρφωση του περιεχομένου, προσφέροντας προσωπικές εμπειρίες και σχόλια. Επίσης, παρουσιάζεται η έρευνα που έλαβε χώρα με αφορμή την εργασία αυτή, με τίτλο "Engagement στο Instagram: η σχέση μεταξύ καταναλωτών Glossier και Περιεχομένου". Αναδεικνύονται τα ευρήματα και οι συνδέσεις με την υπάρχουσα βιβλιογραφία, προσφέροντας ένα συνολικό πλαίσιο κατανόησης για τη σημασία της on-line αλληλεπίδρασης στη σχέση μεταξύ καταναλωτών και περιεχομένου στο Instagram.
Μέσα από αυτήν την εργασία, καλούμαστε να εξερευνήσουμε τον συναρπαστικό κόσμο του Μάρκετινγκ Περιεχομένου και να αναδείξουμε τα βήματα που θα οδηγήσουν σε μια επιτυχημένη παρουσία στον ψηφιακό χώρο. | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.publisher | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | en_UK |
dc.rights | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων | en_UK |
dc.subject | Ψηφιακό Μάρκετινγκ | en_UK |
dc.subject | Μάρκετινγκ Περιεχομένου | en_UK |
dc.subject | Social Media | en_UK |
dc.subject | Glossier | en_UK |
dc.title | Ανάλυση Στρατηγικών Περιεχομένου (Content Marketing) στα Social Media: Μια Μελέτη Περίπτωσης της Glossier | en_UK |
dc.title.alternative | Διπλωματική Εργασία η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων | en_UK |
dc.type | Thesis | en_UK |