Show simple item record

Ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός των Μικρών Επιχειρήσεων, οι Αλλαγές στο Εσωτερικό Περιβάλλον τους και ο Ρόλος του Βrand Awareness αυτών – Μελέτη Περίπτωσης

dc.contributor.advisorDermatis, Zaxarias
dc.contributor.authorΑναστόπουλος, Βασίλειος
dc.date.accessioned2024-12-03T07:18:56Z
dc.date.available2024-12-03T07:18:56Z
dc.date.issued2024-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12768
dc.descriptionENGLISH ABSTRACT This thesis deals with how the digital transformation has affected small-sized businesses both internally, and how, with the new digital tools given, their brand awareness strategy is affected. For the purposes of this analysis, the work was divided into seven chapters. In the first chapter, the basic concepts of digital transformation and the small business are presented, briefly, their main characteristics, as well as the importance of the SWOT analysis for the strategy of a small business. In the second chapter, the pressures faced by a small business from its external environment are highlighted, but also how it is affected internally by the new digital possibilities. Next, key digital tools of today are listed, but also how they affect the resources of a small organization. Finally, in this specific chapter, the positive and negative points of digital changes are mentioned. In the third chapter, the importance of being able to recognize a small business brand is highlighted. In the same chapter, reference is made to the effect of digital transformation on the extroversion strategy followed by small organizations, but also to the role played by digital marketing tools in terms of the above purpose. In the fourth chapter, a case study is presented, which supports what has been mentioned in the literature research. The model presented concerns the Greek company producing cosmetic products Juliette Armand. In the last sections of this thesis, the methodology followed throughout its duration is presented, while in the seventh section, the results of the quantitative analysis carried out during this period, using the questionnaire method, are listed and analyzed.en_UK
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το πως ο ψηφιακός μετασχηματισμός έχει επηρεάσει τις μικρού μεγέθους επιχειρήσεις τόσο στο εσωτερικό τους, όσο και το πως επηρεάζεται, με τα νέα ψηφιακά εργαλεία που δίνονται, η στρατηγική τους για την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας τους. Για τις ανάγκες της εν λόγω ανάλυσης, η εργασία διαιρέθηκε σε εφτά κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται, σύντομα, οι βασικές έννοιες του ψηφιακού μετασχηματισμού και της μικρής επιχείρησης, τα βασικά τους χαρακτηριστικά, καθώς και η σπουδαιότητα της ανάλυσης SWOT για τη στρατηγική μιας μικρής επιχείρησης. Στο δεύτερο κεφάλαιο, υπογραμμίζονται οι πιέσεις που υφίσταται μια μικρή επιχείρηση από το εξωτερικό της περιβάλλον, αλλά και πως επηρεάζεται στο εσωτερικό της από τις νέες ψηφιακές δυνατότητες. Στη συνέχεια, παρατίθενται βασικά ψηφιακά εργαλεία του σήμερα, αλλά και το πως επιδρούν στους πόρους ενός μικρού οργανισμού. Τέλος, στο συγκεκριμένο κεφάλαιο, αναφέρονται τα θετικά και αρνητικά σημεία των ψηφιακών αλλαγών. Στο τρίτο κεφάλαιο, υπογραμμίζεται η σημασία του να μπορεί κάποιος να αναγνωρίσει την επωνυμία μιας μικρής επιχείρησης. Στο ίδιο κεφάλαιο, γίνεται αναφορά στην επίδραση του ψηφιακού μετασχηματισμού στη στρατηγική εξωστρέφειας που ακολουθούν οι μικροί οργανισμοί, αλλά και στο ρόλο που διαδραματίζουν τα εργαλεία του ψηφιακού marketing ως προς τον ανωτέρω σκοπό. Στο τέταρτο κεφάλαιο, παρατίθεται μελέτη περίπτωσης, που υποστηρίζει τα όσα έχουν αναφερθεί στη βιβλιογραφική έρευνα. Το υπόδειγμα που παρουσιάζεται αφορά την ελληνική εταιρεία παραγωγής καλλυντικών προϊόντων Juliette Armand. Στα τελευταία σκέλη της διατριβής αυτής παρουσιάζεται η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε καθ’ όλη τη διάρκειά της, ενώ στην έβδομη ενότητα παρατίθενται και αναλύονται τα αποτελέσματα της ποσοτικής ανάλυσης που πραγματοποιήθηκε σε αυτό το διάστημα, με τη μέθοδο του ερωτηματολογίου.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.subjectΨηφιακός μετασχηματισμόςen_UK
dc.subjectμικρή επιχείρησηen_UK
dc.subjectψηφιακά εργαλείαen_UK
dc.subjectαναγνωρισιμότητα της επωνυμίαςen_UK
dc.subjectsocial mediaen_UK
dc.titleΟ Ψηφιακός Μετασχηματισμός των Μικρών Επιχειρήσεων, οι Αλλαγές στο Εσωτερικό Περιβάλλον τους και ο Ρόλος του Βrand Awareness αυτών – Μελέτη Περίπτωσηςen_UK
dc.title.alternativeΔιατριβή η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο Νεάπολιςen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record