Show simple item record

Αξιοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη για την Εξέλιξη του Ψηφιακού Μάρκετινγκ: μια ολοκληρωμένη αξιολόγηση του ρόλου και των επιπτώσεων του ChatGPT της OpenAI και των πολυάριθμων εφαρμογών του

dc.contributor.advisorDaskou, Sofia
dc.contributor.authorΓεωργιάδου, Αθανασία
dc.date.accessioned2024-12-03T09:38:44Z
dc.date.available2024-12-03T09:38:44Z
dc.date.issued2024-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12777
dc.descriptionENGLISH ABSTRACT This master thesis examines how AI and more specifically ChatGPT is transforming digital marketing. The purpose of this thesis is to conduct an exploratory study on the integration of AI, and more specifically ChatGPT, into digital marketing, providing a comprehensive evaluation of its utility, analyzing the changes it has brought to the digital marketing field, presenting the advantages, challenges and making predictions about the future of this tool and AI in digital marketing. The study was conducted using the qualitative method and the data was collected through semi-structured interviews. The data was collected between November-December 2023. A total of 14 interviews were conducted with digital marketing professionals who use ChatGPT in their daily lives. The study highlighted the multitude of uses and benefits of ChatGPT in digital marketing, all based on, content creation and time savings. At the same time, digital marketing professionals suggested optimal uses of ChatGPT so as to maximize its benefits, with the right prompts being the predominant optimal use. In addition, the research highlighted the challenges, social, ethical, legal and practical issues that arise from the use of AI tools. AI tools are expected to be integrated into the digital marketing workflow and bring radical changes to digital marketing workplaces and strategies. At the same time, a legal framework is expected from the institutions, which will set the regulations and limits for the ethical use of these tools. Digital Marketing seems to be transformed by disruptive AI tools such as ChatGPT and digital marketing professionals are required to adapt to this newly emerging environment and upgrade their skills and services and maintain a competitive advantageen_UK
dc.description.abstractΑυτή η διπλωματική εργασία εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο η Τεχνητή Νοημοσύνη και πιο συγκεκριμένα το ChatGPT μετασχηματίζει το Ψηφιακό Μάρκετινγκ. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διεξαγωγή μιας διερευνητικής μελέτης σχετικά με την ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης και πιο συγκεκριμένα του ChatGPT, στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ, παρέχοντας μια ολοκληρωμένη αξιολόγηση της χρησιμότητας, αναλύοντας τις αλλαγές που έφερε στον τομέα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, παρουσιάζοντας τα πλεονεκτήματα, τις προκλήσεις και κάνοντας προβλέψεις για το μέλλον του εργαλείου αυτού και της τεχνητής νοημοσύνης στο Ψηφιακό μάρκετινγκ. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε έγινε με τη χρήση της ποιοτικής μεθόδου και τα δεδομένα συλλέχθηκαν μέσω ημιδομημένων συνεντεύξεων. Τα δεδομένα συγκεντρώθηκαν το διάστημα Νοέμβριο-Δεκέμβριο του 2023. Πραγματοποιήθηκαν συνολικά 14 συνεντεύξεις σε επαγγελματίες Ψηφιακού μάρκετινγκ οι οποίοι χρησιμοποιούν το ChatGPT στην καθημερινότητά τους. Η έρευνα ανέδειξε την πληθώρα χρήσεων και πλεονεκτημάτων του ChatGPT στο ψηφιακό μάρκετινγκ, με βάση όλων, τη δημιουργία περιεχομένου και την εξοικονόμηση χρόνου. Παράλληλα, οι επαγγελματίες ψηφιακού μάρκετινγκ πρότειναν βέλτιστες χρήσεις του ChatGPT έτσι ώστε να μεγιστοποιήσουμε τα οφέλη του, με τις σωστές προτροπές (prompts) να είναι η κυρίαρχη βέλτιστη χρήση. Επιπλέον, μέσα από την έρευνα αναδείχθηκαν οι προκλήσεις, κοινωνικά, ηθικά, νομικά αλλά και πρακτικά ζητήματα που προκύπτουν από τη χρήση εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης. Τα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης αναμένεται να ενσωματωθούν στη ροή εργασιών ψηφιακού μάρκετινγκ και να φέρουν ριζοσπαστικές αλλαγές στις θέσεις εργασίας και στις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Παράλληλα, αναμένεται και νομικό πλαίσιο από τους θεσμούς, το οποίο θα θέσει τους κανονισμούς και τα όρια για την ηθική χρήση των εργαλείων αυτών. Το Ψηφιακό Μάρκετινγκ φαίνεται ότι μετασχηματίζεται από τα ανατρεπτικά εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης όπως το ChatGPT και οι επαγγελματίες ψηφιακού μάρκετινγκ καλούνται να προσαρμοστούν σε αυτό το νεοσύστατο περιβάλλον και να αναβαθμίσουν τις δεξιότητές και τις υπηρεσίες τους και να διατηρήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.subjectΤεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ)en_UK
dc.subjectΨηφιακό Μάρκετινγκ (ΨΜ)en_UK
dc.subjectΗθικήen_UK
dc.subjectΠροκλήσειςen_UK
dc.subjectΠροτροπές (Prompts)en_UK
dc.subjectΑυτοματοποίησηen_UK
dc.subjectChatGPTen_UK
dc.titleΑξιοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη για την Εξέλιξη του Ψηφιακού Μάρκετινγκ: μια ολοκληρωμένη αξιολόγηση του ρόλου και των επιπτώσεων του ChatGPT της OpenAI και των πολυάριθμων εφαρμογών τουen_UK
dc.title.alternativeΔιπλωματική Εργασία, η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις.en_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record