Show simple item record

Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην εταιρική εικόνα και τη δημιουργία σχέσεων με καταναλωτές, στις μικρές επιχειρήσεις. Η περίπτωση τους στη περιοχή του Έβρου

dc.contributor.advisorSaprikis, Evaggelos
dc.contributor.authorΚακαλέκος, Χρήστος
dc.date.accessioned2024-12-03T13:22:00Z
dc.date.available2024-12-03T13:22:00Z
dc.date.issued2024-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12785
dc.descriptionENGLISH ABSTRACT Digital Marketing and its tools have come to facilitate and evolve human life in all its aspects. One of them was the category of marketing for business. Social media, is one of these tools, having as its main purpose the creation of a communication channel between businesses and their target audience. This thesis research deals with the role of Digital Marketing and social media in the small business category. At the same time, all the characteristics that govern the category of Digital Marketing are identified, reaching through the analysis to social media and their extended use of the potential base both in terms of people and business. Of course to create a comprehensive picture of this issue, effects of through with businesses through corporate image and consumer behaviors resulting are also analyzed. Continuing, the category of small businesses is highlighted through the importance and characteristics they possess, correlating them with the use of social media. In order to properly document the theoretical framework, small businesses in the decentralized Region and especially in the Prefecture of Evros were chosen to be investigated. The aim was to create a general picture of the perception and use of social media by small businesses in relation to the communication and operational benefits through their use. As for the research methodology, quantitative research was conducted using a questionnaire, which was linked through the literature review and similar researches and its dissemination was carried out in the businesses of Evros. The results after being collected were analyzed using SPSS program and correlated based on the research questions posed for the implementation of the research. In conclusion, the research revealed that the majority of the sample was related to the category of micro enterprises with a short duration of operation, having in their operation the use of social media. In addition to these, however, it was also observed the possible inappropriate use of some of the possibilities of the media, due to the specificity of the businesses in their area of operation, but the overall digital bias of the region was positiveen_UK
dc.description.abstractΤο Ψηφιακό Μάρκετινγκ και τα εργαλεία που διαθέτει, ήρθαν για να διευκολύνουν και να εξελίξουν τη ζωή του ανθρώπου σε όλες τις πτυχές του. Μια απο αυτές ήταν και η κατηγορία του μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αποτελούν ένα από αυτά τα εργαλεία, έχοντας ως κύριο σκοπό τη δημιουργία δίαυλου επικοινωνίας μεταξύ των επιχειρήσεων και του κοινού στο οποίο απευθύνεται. Η εν λόγω διπλωματική έρευνα πραγματεύεται το ρόλο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη κατηγορία των μικρών επιχειρήσεων. Ταυτόχρονα, προσδιορίζονται όλα τα χαρακτηριστικά που διέπουν τη κατηγορία του ψηφιακού Μάρκετινγκ, φθάνοντας μέσω της ανάλυσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την εκτενέστερη χρήση τους βάση δυνατοτήτων τόσο ως προς τον άνθρωπο όσο και ως προς τις επιχειρήσεις. Βέβαια να δημιουργηθεί μια ολοκληρωμένη εικόνα του εν λόγω ζητήματος, αναλύονται και επιδράσεις των μέσω με τις επιχειρήσεις μέσω της εταιρικής εικόνας και των καταναλωτικών συμπεριφορών που προκύπτουν. Συνεχίζοντας, αναδεικνύεται η κατηγορία των μικρών επιχειρήσεων μέσω της σημασίας και των χαρακτηριστικών που διαθέτουν, συσχετίζοντας τα με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Προκειμένου να τεκμηριωθεί κατάλληλα το θεωρητικό πλαίσιο επιλέχθηκαν να διερευνηθούν οι μικρές επιχειρήσεις στην αποκεντρωμένη Περιφέρεια και δη σε αυτή του Νομού Έβρου. Στόχος η δημιουργία μιας γενικής εικόνας για την αντίληψη και την χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τη πλευρά των μικρών επιχειρήσεων σε συνάρτηση με τα επικοινωνιακά και λειτουργικά οφέλη μέσω της χρήσης τους. Ως προς την μεθοδολογία της έρευνας πραγματοποιήθηκε η ποσοτική έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου, το οποίο συνδέθηκε μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης και παρόμοιων ερευνών και η διάχυση του πραγματοποιήθηκε στις επιχειρήσεις του Έβρου. Τα αποτελέσματα αφού συλλέχθηκαν αναλύθηκαν με τη χρήση του προγράμματος SPSS και συσχετίστηκαν βάση των ερευνητικών ερωτημάτων που τέθηκαν για την υλοποίηση της έρευνας. Εν κατακλείδι, από την έρευνα προέκυψε ότι η πλειοψηφία του δείγματος αφορούσε τη κατηγορία των πολύ μικρών επιχειρήσεων με μικρή διάρκεια λειτουργίας, διαθέτοντας στη λειτουργία τους τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Πέραν αυτών όμως, παρατηρήθηκε και η πιθανών μη σωστή χρήση μερικών δυνατοτήτων των μέσων, λόγο της ιδιομορφίας των επιχειρήσεων στο χώρο δράσης τους, με το συνολικό ψηφιακό πρόσημο όμως της περιοχής να είναι θετικό.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.subjectψηφιακό μάρκετινγκen_UK
dc.subjectμέσα κοινωνικής δικτύωσηςen_UK
dc.subjectεταιρική εικόναen_UK
dc.subjectκαταναλωτική συμπεριφοράen_UK
dc.subjectμικρές επιχειρήσειςen_UK
dc.titleΗ επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην εταιρική εικόνα και τη δημιουργία σχέσεων με καταναλωτές, στις μικρές επιχειρήσεις. Η περίπτωση τους στη περιοχή του Έβρουen_UK
dc.title.alternativeΗ παρούσα Διπλωματική Εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο των σπουδών για την απόκτηση εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου στο Πανεπιστήμιο Νεάπολιςen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record