Show simple item record

Το Influencer Marketing ως στρατηγική της βιομηχανίας της μόδας και η επιρροή του στις αγοραστικές αποφάσεις των millennials σε σχέση με τα fast fashion είδη ρουχισμού

dc.contributor.authorΜανέ, Ελπινίκη
dc.date.accessioned2024-12-05T08:59:28Z
dc.date.available2024-12-05T08:59:28Z
dc.date.issued2024-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12794
dc.descriptionENGLISH ABSTRACT The importance and role of influencers in the field of digital marketing are particularly important and multidimensional. In the modern era, where digital communication and social media play a central role in people's lives, influencers have emerged as key factors in the promotion of products and services. Influencers, through the influence they exert on their audience, are able to create trends, strengthen the image of a brand and stimulate interest in specific products or services. This role is particularly critical in the field of marketing, as influencers can reach audiences in a more personal and authentic way compared to traditional advertising techniques. This research focuses on determining the importance and role of influencers in the field of digital marketing. It analyzes how influencer marketing is affecting the fashion industry and how millennial consumers are reacting to the influence of influencers, especially in relation to fast fashion products. To examine these dynamics, the study used a questionnaire created based on previous research and sent exclusively to Greek consumers. This choice was made as the research focuses on the analysis of the Greek market. This section of the paper will detail the methodology followed for both data collection and analysis. For data collection, the method of simple random sampling was used, that is, the selection of participants was made randomly and without special criteria, from the total population. A total of 118 people participated in the survey. Using this method ensures that each individual had an equal chance of being selected for participation, enhancing the representativeness and reliability of the sample. The results obtained show that the participants respond to the promotional actions of the influencers and this in turn contributes to the positive relationship between them as well as the intention to purchase the products promoted by them. That is, consumers are positively influenced by the marketing strategies used by influencers. The findings of this thesis may be useful for both the usefulness of influencer marketing in the fashion industry and its effectiveness in terms of millennials.en_UK
dc.description.abstractΗ σημασία και ο ρόλος των influencers στον χώρο του ψηφιακού marketing είναι ιδιαίτερα σημαντικοί και πολυδιάστατοι. Στη σύγχρονη εποχή, όπου η ψηφιακή επικοινωνία και τα social media διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο στη ζωή των ανθρώπων, οι influencers έχουν αναδειχθεί σε βασικούς παράγοντες προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Οι influencers, μέσω της επιρροής που ασκούν στο κοινό τους, είναι σε θέση να δημιουργούν τάσεις, να ενισχύουν την εικόνα μιας μάρκας και να διεγείρουν το ενδιαφέρον για συγκεκριμένα προϊόντα ή υπηρεσίες. Αυτός ο ρόλος είναι ιδιαίτερα κρίσιμος στον τομέα του marketing, καθώς οι influencers μπορούν να προσεγγίσουν το κοινό με πιο προσωπικό και αυθεντικό τρόπο σε σύγκριση με τις παραδοσιακές διαφημιστικές τεχνικές. Η παρούσα έρευνα εστιάζει στον προσδιορισμό της σημασίας και του ρόλου των influencers στο πεδίο του ψηφιακού marketing. Αναλύει πώς το influencer marketing επηρεάζει τη βιομηχανία της μόδας και πώς οι καταναλωτές της γενιάς των millennials αντιδρούν στην επιρροή των influencers, ειδικότερα σε σχέση με τα προϊόντα fast fashion. Για να εξετάσει αυτές τις δυναμικές, η μελέτη χρησιμοποίησε ένα ερωτηματολόγιο που δημιουργήθηκε βάσει προηγούμενων ερευνών και στάλθηκε αποκλειστικά σε Έλληνες καταναλωτές. Αυτή η επιλογή έγινε καθώς η έρευνα επικεντρώνεται στην ανάλυση της ελληνικής αγοράς. Η ενότητα αυτή της εργασίας θα αναλύσει λεπτομερώς τη μεθοδολογία που ακολουθήθηκε τόσο για τη συλλογή όσο και για την ανάλυση των δεδομένων. Για την συλλογή δεδομένων, χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της απλής τυχαίας δειγματοληψίας, δηλαδή η επιλογή των συμμετεχόντων έγινε τυχαία και χωρίς ειδικά κριτήρια, από το συνολικό πληθυσμό. Στην έρευνα συμμετείχαν συνολικά 118 άτομα. Η χρήση αυτής της μεθόδου εξασφαλίζει ότι κάθε άτομο είχε την ίδια πιθανότητα να επιλεγεί για συμμετοχή, ενισχύοντας την αντιπροσωπευτικότητα και την αξιοπιστία του δείγματος. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν δείχνουν ότι οι συμμετέχοντες ανταποκρίνονται στις προωθητικές ενέργειες των influencer και αυτό με τη σειρά του συμβάλει στη θετική σχέση μεταξύ τους καθώς και στην πρόθεση αγοράς των προϊόντων που προωθούνται από αυτούς. Δηλαδή, οι καταναλωτές επηρεάζονται θετικά από τις στρατηγικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι influencers. Τα ευρήματα της παρούσας διατριβής μπορεί να είναι χρήσιμα τόσο για τη χρησιμότητα του influencer marketing στον κλάδο της βιομηχανίας της μόδας, όσο και για την αποτελεσματικότητά του από άποψη κοινού στους millennials.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.subjectinfluenceren_UK
dc.subjectmillennialsen_UK
dc.subjectμάρκετινγκen_UK
dc.subjectμέσα κοινωνικής δικτύωσηςen_UK
dc.subjectπρόθεση αγοράςen_UK
dc.subjectfast fashionen_UK
dc.subjectμόδα ρούχωνen_UK
dc.titleΤο Influencer Marketing ως στρατηγική της βιομηχανίας της μόδας και η επιρροή του στις αγοραστικές αποφάσεις των millennials σε σχέση με τα fast fashion είδη ρουχισμούen_UK
dc.title.alternativeΔιπλωματική εργασία η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στο Digital Marketing στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφοςen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record