Η προώθηση της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας μέσω του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και νέων τεχνολογιών: Εφαρμογή του Green Marketing σε δήμους της Ευρώπης

Παναγιώτα, Μάρκου (2024-01)

ENGLISH ABSTRACT The current paper examines how European municipalities through digital marketing and the use of new technologies can promote environmental issues and sustainability in green cities to prevent climate change. For the objective of the research, a questionnaire was created and distributed via digital platforms to European municipalities, NGOs, businesses and citizens. The results of the survey will be used to analyze whether municipalities are using digital marketing to promote sustainability and whether businesses and citizens are familiar with the concept of green cities and environmental issues and the use of digital tools. At the end of the chapter, the conclusions will be highlighted with the key findings of the research and possible limitations that existed will be presented.

Thesis

Στην παρούσα έρευνα, παρουσιάζεται ο τρόπος που οι ευρωπαϊκοί δήμοι μέσω του ψηφιακού μάρκετινγκ και τη χρήση των νέων τεχνολογιών μπορούν να προωθήσουν τα περιβαλλοντικά ζητήματα και να προωθήσουν τη βιωσιμότητα στις πράσινες πόλεις με σκοπό την αποτροπή της κλιματικής αλλαγής. Για τον σκοπό της έρευνας, δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο διαμοιράστηκε μέσω ψηφιακών πλατφορμών σε ευρωπαϊκούς δήμους, Μη Κυβερνητικούς Οργανισμούς, επιχειρήσεις και πολίτες. Θα αναλυθεί βάσει των αποτελεσμάτων της έρευνας κατά πόσο οι δήμοι χρησιμοποιούν το ψηφιακό μάρκετινγκ για να προωθηθεί η βιωσιμότητα και κατά πόσο επιχειρήσεις και πολίτες είναι εξοικειωμένοι με την έννοια της πράσινης πόλης και των περιβαλλοντικών ζητημάτων αλλά και της χρήσης ψηφιακών εργαλείων. Στο τέλος του κεφαλαίου, θα επισημανθούν τα συμπεράσματα με τα πιο καίρια ευρήματα της έρευνας καθώς και θα παρουσιαστούν ενδεχόμενοι περιορισμοί που υπήρξαν.