dc.contributor.author | Μαρουλάκης, Γεώργιος | |
dc.date.accessioned | 2024-12-05T09:33:24Z | |
dc.date.available | 2024-12-05T09:33:24Z | |
dc.date.issued | 2024-01 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/12797 | |
dc.description | ENGLISH ABSTRACT
This thesis was prepared within the framework of the postgraduate distance learning program at Neapolis Paphos University in Cyprus. The study was carried out in the context of the broader investigation of digital campaigns on tourism marketing and specifically short-term rentals. At the beginning of the diplomatic exercise, make a reference to what the sharing economy means, as well as those platforms that promote the specific tourist accommodations, as well as a more general reference to them.
The technological development in the sharing economy industry has given a great impetus to grow rapidly and spread around the world at a rapid pace. But in addition to this development, several landlords entered the process of making their apartments available from long-term leases to short-term ones. This could not be done without the development of websites related to those collaborative platforms such as Airbnb, Booking, Vrbo. Very quickly people saw this opportunity and converted their residences into houses for rent to tourists. With this continuous increase, the trend was created to promote their apartments more and more, through the internet, social media and thus the need to build their brand using digital campaigns on the internet. That is why the thesis in the next chapter focused on how important a role digital ads play in helping visitors choose the most suitable and affordable rental property during their vacation. In order to do this, reference should be made to those tools that will help owners promote their tourist accommodations.
In the third chapter of the paper, reference is made to what are the reasons that consumers choose the place they will finally stay, as well as the main selection criteria. Thus it will be better understood what the market lacks and what they have and what are those additional services that customers need during their holidays. With the help of this, it will be better understood in which areas the digital marketers should focus, in order to have the expected results on the best and most efficient promotion of the specific accommodations based on the audience and the preferences of those they address.
In the next chapter, reference is made to other studies and research on the impact of the sharing economy in Crete. Agrotourism is quite an emerging tourism force quite developed on this particular island and could be highlighted more in order to sell a more competitive product. Then a reference is made to the methodology used in order to carry out the research on the opinion of the people who are in the prefecture of Lasithi, for their perspective on the digital campaigns of short-term rentals. After the research is completed, the results will be analyzed and then the findings will be evaluated.
Then some statistical data and graphs will be presented, based on respondents' answers around digital marketing. Finally, the main results will be noted and several proposals will be made to improve the strategic approaches in order to better promote the tourism product for the island of Crete. | en_UK |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εκπονήθηκε μέσα στα πλαίσια του μεταπτυχιακού εξ’ αποστάσεως προγράμματος στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου στη Κύπρο. Η μελέτη έγινε στα πλαίσια της της ευρύτερης διερεύνησης των ψηφιακών εκστρατειών πάνω στο τουριστικό μάρκετινγκ και συγκεκριμένα των βραχυχρόνιων μισθώσεων. Στην αρχή της διπλωματικής άσκησης γίνετε μια αναφορά στο τι σημαίνει η οικονομία διαμοιρασμού, καθώς και εκείνες τις πλατφόρμες που προωθούν τα συγκεκριμένα τουριστικά καταλύματα, καθώς και μια γενικότερη αναφορά σ΄ αυτά.
Η τεχνολογική ανάπτυξη στον κλάδο της οικονομίας διαμοιρασμού, έδωσε μεγάλη ώθηση στο να αναπτυχθεί ραγδαία και να εξαπλωθεί σε όλο το κόσμο με ταχύς ρυθμούς. Εκτός όμως από αυτήν την ανάπτυξη, αρκετοί ιδιοκτήτες μπήκαν στην διαδικασία να διαθέσουν τα διαμερίσματά τους από μακροχρόνια μίσθωση σε βραχυχρόνια. Αυτό δεν θα μπορούσε να γίνει χωρίς την ανάπτυξη των ιστοσελίδων που αφορούν εκείνες τις συνεργατικές πλατφόρμες όπως του Airbnb, του Booking, του Vrbo. Πολύ γρήγορα τα άτομα αντιλήφθηκαν αυτή την ευκαιρία και μετέτρεψαν τις κατοικίες τους σε σπίτια για ενοικίαση σε τουρίστες. Με αυτή την συνεχόμενη αύξηση, δημιουργήθηκε η τάση στο να προβάλουν όλο και περισσότερο τα διαμερίσματά τους, μέσω του διαδικτύου, των social media και έτσι δημιουργήθηκε η ανάγκη στο να χτίσουν το brand τους με τη χρήση ψηφιακών εκστρατειών στο διαδίκτυο. Γι’ αυτό και η διπλωματική εργασία στο αμέσως επόμενο κεφάλαιο επικεντρώθηκε στο πόσο σημαντικό ρόλο έχουν οι ψηφιακές διαφημίσεις στο να επιλέξουν οι επισκέπτες το κατάλληλο και πιο προσιτό ακίνητο προς ενοικίαση, κατά την διάρκεια των διακοπών τους. Για να γίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει να γίνει αναφορά στα εργαλεία εκείνα που θα τους βοηθήσουν στο να προωθήσουν οι ιδιοκτήτες τα τουριστικά τους καταλύματα.
Στο τρίτο κεφάλαιο της εργασίας, γίνεται αναφορά στο ποιοι είναι εκείνοι οι λόγοι που οι καταναλωτές επιλέγουν το μέρος που τελικά θα μείνουν, καθώς και τα βασικά κριτήρια επιλογών τους. Έτσι θα γίνει περισσότερο κατανοητό τι είναι εκείνο που έχει έλλειψη η αγορά και έχουν και ποιες είναι εκείνες οι πρόσθετες υπηρεσίες που έχουν ανάγκη οι πελάτες κατά την διάρκεια των διακοπών τους. Με τη βοήθεια αυτού θα γίνει περισσότερο κατανοητό, σε ποιους τομείς θα πρέπει να εστιάσουν οι digital marketers, προκειμένου να έχουν τα αναμενόμενα αποτέλεσμα πάνω στη καλύτερη και αποδοτικότερη προώθηση των συγκεκριμένων καταλυμάτων με βάση το κοινό και τις προτιμήσεις εκείνων που απευθύνονται.
Στο αμέσως επόμενο κεφάλαιο γίνεται αναφορά σε άλλες μελέτες και έρευνες πάνω στην επίδραση της οικονομίας διαμοιρασμού στη Κρήτη. Ο αγροτουρισμός είναι μια αρκετά ανερχόμενη τουριστική δύναμη αρκετά ανεπτυγμένη στο συγκεκριμένο νησί και θα μπορούσε να αναδειχθεί αρκετά περισσότερο προκειμένου να πουλήσει ένα πιο ανταγωνιστικό προϊόν. Έπειτα γίνεται αναφορά στη μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε προκειμένου να γίνει η έρευνα πάνω στην γνώμη των ανθρώπων που βρίσκονται στο νομό Λασιθίου, για την οπτική γωνία τους πάνω στις ψηφιακές εκστρατείες των βραχυχρόνιες μισθώσεις. Μετά από την ολοκλήρωση της έρευνας θα γίνει ανάλυση των αποτελεσμάτων και έπειτα η αξιολόγηση των ευρημάτων.
Στη συνέχεια θα παρουσιαστούν κάποια στατιστικά δεδομένα και γραφήματα, με βάση τις απαντήσεις των ερωτηθέντων γύρω από το ψηφιακό μάρκετινγκ. Τελειώνοντας, θα σημειωθούν τα βασικότερα αποτελέσματα και θα γίνει σημαντική αναφορά αρκετών προτάσεων προς τη βελτίωση των στρατηγικών προσεγγίσεων με σκοπό την καλύτερη ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος για το νησί της Κρήτης. | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.publisher | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | en_UK |
dc.subject | Οικονομία Διαμοιρασμού | en_UK |
dc.subject | Βραχυχρόνια Μίσθωση | en_UK |
dc.subject | Ψηφιακό Μάρκετινγκ | en_UK |
dc.subject | Τουρισμός | en_UK |
dc.subject | Λασίθι | en_UK |
dc.subject | Κρήτη | en_UK |
dc.title | Διερεύνηση των Ψηφιακών Εκστρατειών στο Τουριστικό Μάρκετινγκ των Βραχυχρόνιων Μισθώσεων | en_UK |
dc.title.alternative | Η παρούσα Διπλωματική Εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο των σπουδών για την απόκτηση Μεταπτυχιακού τίτλου στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις | en_UK |
dc.type | Thesis | en_UK |