dc.contributor.author | Νικολόπουλος, Παναγιώτης | |
dc.date.accessioned | 2024-12-06T10:15:47Z | |
dc.date.available | 2024-12-06T10:15:47Z | |
dc.date.issued | 2024-01 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11728/12799 | |
dc.description | ENGLISH ABSTRACT
This research examined the use of Google Analytics by employees in businesses and its impact on the profitability of businesses. The results revealed that employees use Google Analytics metrics to a moderate extent, with a focus on specific metrics such as Google Ads, goal conversion rate, and bounce rate. Additionally, it was observed that employees view the advantages of Google Analytics positively, including search engine optimization and content marketing improvement. In this context, an extensive literature review was conducted, exploring the key features of Google Analytics that make it an effective tool for analyzing business profitability. Various methodologies for tracking and measuring user traffic and behavior through Google Analytics are presented. Furthermore, the analysis of conversion rates and revenue generation through Google Analytics is examined, highlighting its role in monitoring and analyzing conversion rates on business websites.
Moreover, the study investigated the leverage of Google Ads measurements for effective advertising strategies and revenue generation through Google AdSense Metrics. Key measurements and methods of using this data to increase investment returns are presented. Finally, the literature review examined the integration of Google Analytics, Google Ads, and Google AdSense for holistic business development, presenting comprehensive internet data analysis and best practices for aligning strategies based on this data. Challenges and limitations associated with the use of Google Analytics as a tool for analyzing business profitability are also discussed, as well as best practices for integrating Google Analytics data into the overall business decision-making process.
However, the research identified challenges in the use of Google Analytics, such as data accuracy and employees' limited knowledge of its benefits and usage. Additionally, it was observed that younger employees and larger businesses use Google Analytics more extensively. In conclusion, the study emphasizes the importance of developing knowledge related to Google Analytics and business analytics for the development of effective marketing strategies in businesses. | en_UK |
dc.description.abstract | Η παρούσα μελέτη εξέτασε τη χρήση των Google Analytics από τους εργαζομένους σε επιχειρήσεις και την επίδρασή τους στην κερδοφορία των επιχειρήσεων. Τα αποτελέσματα αποκάλυψαν ότι οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν μετρικές του Google Analytics σε μέτριο βαθμό, με έμφαση σε συγκεκριμένες μετρικές όπως τα Google Ads, το ποσοστό μετατροπής στόχου και το ποσοστό εγκατάλειψης. Επιπρόσθετα, παρατηρήθηκε ότι οι εργαζόμενοι θεωρούν θετικά τα πλεονεκτήματα των Google Analytics, όπως η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης και η βελτίωση του μάρκετινγκ περιεχομένου.
Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκε μια εκτενής βιβλιογραφική ανασκόπηση που εξέτασε τα βασικά χαρακτηριστικά του Google Analytics που το καθιστούν αποτελεσματικό εργαλείο για την ανάλυση της κερδοφορίας των επιχειρήσεων. Επιπλέον, παρουσιάζονται διάφορες μεθοδολογίες παρακολούθησης και μέτρησης επισκεψιμότητας και συμπεριφοράς χρηστών μέσω του Google Analytics. Επιπρόσθετα εξέτασε την ανάλυση ποσοστών μετατροπής και τη δημιουργία εσόδων μέσω του Google Analytics, αναδεικνύοντας τον ρόλο του στην παρακολούθηση και ανάλυση ποσοστών μετατροπής σε επιχειρηματικούς ιστότοπους. Επιπλέον, παρουσιάζονται τρόποι χρήσης δεδομένων του Google Analytics για τη βελτιστοποίηση των επιχειρηματικών στρατηγικών πωλήσεων και την αύξηση των ποσοστών μετατροπής. Επιπλέον, μελετήθηκε η μόχλευση μετρήσεων Google Ads για αποτελεσματικές στρατηγικές διαφήμισης και τη δημιουργία εσόδων από ιστότοπους μέσω του Google AdSense Metrics. Παρουσιάζονται βασικές μετρήσεις και τρόποι χρήσης των δεδομένων αυτών για την αύξηση της απόδοσης των επενδύσεων.
Τέλος, η βιβλιογραφική ανασκόπηση εξέτασε την ενσωμάτωση του Google Analytics, του Google Ads και του Google AdSense για ολιστική επιχειρηματική ανάπτυξη, παρουσιάζοντας ολοκληρωμένη ανάλυση δεδομένων διαδικτύου και βέλτιστες πρακτικές για την ευθυγράμμιση στρατηγικών βάσει αυτών των δεδομένων. Επίσης, αναφέρονται οι προκλήσεις και οι περιορισμοί που σχετίζονται με τη χρήση του Google Analytics ως εργαλείου για την ανάλυση της κερδοφορίας των επιχειρήσεων, καθώς και βέλτιστες πρακτικές για την ενσωμάτωση δεδομένων του Google Analytics στη συνολική διαδικασία λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων.
6
Ωστόσο, μέσα από την έρευνα διαπιστώθηκε ότι υπάρχουν προκλήσεις στη χρήση του Google Analytics, όπως η ακρίβεια των δεδομένων και οι ελλιπείς γνώσεις των εργαζομένων για τα οφέλη και τη χρήση του. Επιπλέον, παρατηρήθηκε ότι νεότεροι εργαζόμενοι και μεγαλύτερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν περισσότερο τα Google Analytics. Τέλος, η μελέτη υπογραμμίζει τη σημασία της ανάπτυξης γνώσεων σχετικά με τα Google Analytics και τα business analytics για την ανάπτυξη αποτελεσματικών στρατηγικών μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις. | en_UK |
dc.language.iso | el_GR | en_UK |
dc.publisher | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου | en_UK |
dc.subject | Google Analytics | en_UK |
dc.subject | Κερδοφορία | en_UK |
dc.subject | Εργαζόμενοι | en_UK |
dc.subject | Μετρικές | en_UK |
dc.subject | Προκλήσεις | en_UK |
dc.title | Τα Google Analytics ως εργαλεία ανάλυσης της κερδοφορίας μια επιχείρησης | en_UK |
dc.title.alternative | Η παρούσα Διπλωματική Εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο των σπουδών για την απόκτηση εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις | en_UK |
dc.type | Thesis | en_UK |