Show simple item record

Ψηφιακό Μάρκετινγκ περιεχομένου και καταναλωτής: Η περίπτωση των Luxury Hotels

dc.contributor.advisorVlasse, Erene
dc.contributor.authorΝταντή, Μαρία – Βασιλική
dc.date.accessioned2024-12-06T10:32:40Z
dc.date.available2024-12-06T10:32:40Z
dc.date.issued2024-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12800
dc.descriptionENGLISH ABSTRACT The ways in which tourism products and services are offered and demanded are now undergoing a rapid transformation due to ever-changing technology. The increasing use of digital media is therefore reflecting innovative communication practices for informing and attracting potential visitors, while the Internet has come to the fore as the dominant means of transmitting such messages. Therefore, digital content and the ease of access to it, combined with the shaping of it by the visitors themselves to reflect their own experiences, is becoming an important factor in the process of making the purchasing decision and the extent of its influence on the choice of hospitality products, such as a hotel establishment. This thesis aims to analyze the impact of content marketing on the decision making of consumer-guests. Firstly, it will be preceded a thorough analysis of the current types of Digital Marketing in the Tourism industry, with greater emphasis on Digital Content Marketing. Secondly, we will focus on the consumer, the variation of his/her behavior with the passage of different stages and his/her influence by digital content. Thirdly, we will explore individually the case of using content marketing in luxury accommodation. For the purpose of the thesis, a review of the academic literature in the broad field of electronic content marketing in the hospitality sector is conducted and then the academic findings are validated with the findings of a qualitative research through guest interviews. The research part documented the degree of impact of Content Marketing on visitor behavior when choosing a luxury accommodation, which creates particular value for tourism destination managers and tourism businesses in adopting Digital Content actions.en_UK
dc.description.abstractΟι τρόποι προσφοράς και ζήτησης τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών διακατέχονται πλέον από έναν ραγδαίο μετασχηματισμό, γεγονός που οφείλεται στη συνεχώς μεταβαλλόμενη τεχνολογία. Η αυξανόμενη χρήση, λοιπόν, των ψηφιακών μέσων έρχεται να αποτυπώσει καινοτόμες επικοινωνιακές πρακτικές για την πληροφόρηση και προσέλκυση των δυνητικών επισκεπτών ενώ παράλληλα στο προσκήνιο έχει τεθεί το Internet, αποτελώντας δεσπόζον μέσο μετάδοσης τέτοιων μηνυμάτων. Ως εκ τούτου, το ψηφιακό περιεχόμενο και η ευκολία πρόσβασης σε αυτό σε συνδυασμό με τη διαμόρφωση αυτού από τους ίδιους τους επισκέπτες για την αποτύπωση των δικών τους εμπειριών καθίσταται σημαντικός συντελεστής στη διαδικασία λήψης της αγοραστικής απόφασης και στο μέγεθος επιρροής του για την επιλογή προϊόντων φιλοξενίας, όπως είναι μία ξενοδοχειακή μονάδα. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της επίδρασης του Μάρκετινγκ περιεχομένου στη συμπεριφορά του επισκέπτη/καταναλωτή κατά την επιλογή καταλύματος πολυτελείας. Σε πρώτο χρόνο, θα προηγηθεί μία διεξοδική ανάλυση των σύγχρονων ειδών του ψηφιακού Μάρκετινγκ στον τουριστικό κλάδο, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στο ψηφιακό Μάρκετινγκ περιεχομένου. Σε δεύτερο χρόνο, θα εστιάσουμε στον καταναλωτή, στη διακύμανση της συμπεριφοράς του με το πέρας των διαφορετικών σταδίων αλλά και στην επιρροή του από το ψηφιακό περιεχόμενο. Σε τρίτο χρόνο, θα διερευνηθεί μεμονωμένα η περίπτωση χρήσης του Μάρκετινγκ περιεχομένου σε luxury καταλύματα. Για τους σκοπούς της διπλωματικής εργασίας γίνεται ανασκόπηση της επιστημονικής βιβλιογραφίας στον ευρύ τομέα του ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ περιεχομένου του τομέα της φιλοξενίας κι έπειτα επικυρώνονται τα ακαδημαϊκά ευρήματα με τα ευρήματα μιας ποιοτικής έρευνας μέσω συνεντεύξεων των επισκεπτών. Το ερευνητικό μέρος κατέγραψε το βαθμό επίδρασης του Μάρκετινγκ περιεχομένου στη συμπεριφορά του επισκέπτη κατά την επιλογή καταλύματος πολυτελείας, γεγονός που δημιουργεί ιδιαίτερη αξία για τους φορείς διαχείρισης τουριστικών προορισμών αλλά και για τις τουριστικές επιχειρήσεις στην υιοθέτηση Digital Content δράσεων.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.subjectΨηφιακό Μάρκετινγκ περιεχομένουen_UK
dc.subjectUser – generated Contenten_UK
dc.subjectΤουρισμόςen_UK
dc.subjectΣυμπεριφορά καταναλωτήen_UK
dc.subjectΛήψη αποφάσεωνen_UK
dc.subjectLuxury Hotelsen_UK
dc.titleΨηφιακό Μάρκετινγκ περιεχομένου και καταναλωτής: Η περίπτωση των Luxury Hotelsen_UK
dc.title.alternativeΗ παρούσα Διπλωματική Εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο των σπουδών για την απόκτηση Μεταπτυχιακού τίτλου στο Πανεπιστήμιο Νεάπολιςen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record