Show simple item record

Τα social media ως εργαλείο προώθησης των μουσικών καλλιτεχνών: ερευνώντας τον αντίκτυπό τους στην ελληνική εναλλακτική μουσική σκηνή

dc.contributor.advisorSkoultsos, Sofoklis
dc.contributor.authorΠαναγιώτου, Ελένη
dc.date.accessioned2024-12-06T12:25:00Z
dc.date.available2024-12-06T12:25:00Z
dc.date.issued2024-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12802
dc.descriptionENGLISH ABSTRACT The present thesis, titled "Social Media as a Tool for the Promotion of Musicians: Exploring Their Impact on the Greek Alternative Music Scene," constitutes an empirical, quantitative study aiming to outline the significance and contribution of social media in the realm of music, with a specific emphasis on alternative music in Greece. The objective of this study is to examine the existing literature gap on the subject at the national level, enabling the enrichment of primary quantitative research with initial data presented here. Furthermore, it is essential to investigate the impact of social media platforms on the music industry and scrutinize the contemporary music industry landscape. A total of 101 individuals, aged 21, participated in the research, comprising users of social media platforms and frequent music listeners.en_UK
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία, η οποία τιτλοφορεί ως «Τα social media ως εργαλείο προώθησης των μουσικών καλλιτεχνών: ερευνώντας τον αντίκτυπό τους στην ελληνική εναλλακτική μουσική σκηνή», αποτελεί μια εμπειρική, ποσοτική μελέτη, η οποία προσπαθεί να σκιαγραφήσει την σημασία και τη συνδρομή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε ό,τι αφορά τη μουσική, με έμφαση την εναλλακτική μουσική στην Ελλάδα. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστεί το υπάρχον βιβλιογραφικό κενό επί του θέματος σε εθνικό επίπεδο, κάτι που επιτρέπει την στελέχωση της πρωτογενούς ποσοτικής έρευνας, με αρχικά δεδομένα που παρουσιάζεται εδώ. Επιπλέον, είναι σημαντικό να γίνει έρευνα του αντίκτυπου των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης στη μουσική βιομηχανία καθώς και εξέταση της μουσικής βιομηχανίας τη σημερινή εποχή. Στην έρευνα συμμετείχαν 101 άνθρωποι από 21 ετών οι οποίοι είναι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης καθώς και συχνοί ακροατές μουσικής.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.subjectεναλλακτική μουσική σκηνήen_UK
dc.subjectμουσική βιομηχανίαen_UK
dc.subjectμέσα κοινωνικής δικτύωσηςen_UK
dc.subjectελληνική μουσική σκηνήen_UK
dc.titleΤα social media ως εργαλείο προώθησης των μουσικών καλλιτεχνών: ερευνώντας τον αντίκτυπό τους στην ελληνική εναλλακτική μουσική σκηνήen_UK
dc.title.alternativeΔιπλωματική Εργασία η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση εξ αποστάσεως μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ (Digital Marketing) στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφοςen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record