Show simple item record

Digital Marketing και Γονεϊκότητα: Πως τα ηλεκτρονικά μέσα επηρεάζουν τη λήψη αγοραστικών αποφάσεων των νέων γονέων.

dc.contributor.authorΣτάικου, Αγγελική
dc.date.accessioned2024-12-06T13:24:57Z
dc.date.available2024-12-06T13:24:57Z
dc.date.issued2024-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11728/12806
dc.descriptionENGLISH ABSTRACT In today's rapidly developing digital age, electronic media are gaining more and more power and influence in a consumer's daily life. New parents are a special category of consumers due to increased daily family responsibilities and the many choices flooding the Internet regarding baby/children's products. This paper deals with this category of consumers and how their purchasing decisions are influenced by e-WOM. In the bibliographic review, several types of marketing are presented, emphasizing the subcategories of digital marketing and how it is applied in everyday life. In addition, the 3 modern generations (Gen X, Millennials or Gen Y and Gen Z) that cover most customers in electronic media will be mentioned and their characteristics as digital consumers will be analyzed. The importance of Neuromarketing in consumer decision making will be presented and the influencers of digital users will be commented on. The paper then deals with the consumer audience that is the object of its research, i.e., new parents in the digital age, analyzing their needs, their culture as a consumer audience and their influencing factors in the final purchase decisions. All this is proven with the help of a questionnaire that was created for the sake of the research and answered by 224 people. The resulting conclusions were interesting and confirmed the literature which claims that the generation of millennials, which represents the largest percentage of new parents, is not interested in starting a large family at an early age like previous generations. They are fully familiar with electronic media and often choose it to make their purchases. Finally, they carefully study the evaluations of other users and are influenced to a sufficient extent by e-WOM without it determining their final decisions, since they are confident enough about their choices.en_UK
dc.description.abstractΣτη σύγχρονη γρήγορα αναπτυσσόμενη ψηφιακή εποχή, τα ηλεκτρονικά μέσα λαμβάνουν ολοένα και περισσότερη δύναμη και επιρροή, στη καθημερινότητα ενός καταναλωτή. Οι νέοι γονείς είναι μια ιδιαίτερη κατηγορία καταναλωτών λόγω των αυξημένων καθημερινών οικογενειακών υποχρεώσεων και των πολλών επιλογών που κατακλύζουν το Διαδίκτυο σχετικά με βρεφικά/παιδικά προϊόντα. Η παρούσα εργασία ασχολείται με την ιδιαίτερη αυτή κατηγορία καταναλωτών και με το πώς επηρεάζονται οι αγοραστικές τους αποφάσεις από το e-WOM. Στη βιβλιογραφική ανασκόπηση παρουσιάζονται αρκετά είδη marketing, δίνοντας έμφαση στις υποκατηγορίες του digital marketing και πως αυτό εφαρμόζεται στη καθημερινότητα. Επιπλέον θα αναφέρονται οι 3 σύγχρονες γενιές (Gen X, Millennials ή Gen Y και Gen Z) που καλύπτουν τη πλειοψηφία των πελατών στα ηλεκτρονικά μέσα και θα αναλυθούν τα χαρακτηριστικά τους ως ψηφιακοί καταναλωτές. Παρουσιάζεται η σημασία του Neuromarketing στη λήψη καταναλωτικών αποφάσεων και θα σχολιάζονται οι παράγοντες επιρροής των ψηφιακών χρηστών. Στη συνέχεια η εργασία ασχολείται με το καταναλωτικό κοινό που είναι το αντικείμενο έρευνάς της, δηλαδή τους νέους γονείς στη ψηφιακή εποχή, αναλύοντας τις ανάγκες τους, τη κουλτούρα τους ως καταναλωτικό κοινό και τους παράγοντες επιρροής τους στη τελική λήψη αγοραστικών αποφάσεων. Όλα αυτά αποδεικνύονται με τη βοήθεια ενός ερωτηματολογίου το οποίο δημιουργήθηκε για χάρη της έρευνας και απαντήθηκε από 224 άτομα. Τα συμπεράσματα που προέκυψαν ήταν ενδιαφέροντα και επιβεβαίωσαν τη βιβλιογραφία η οποία υποστηρίζει ότι η γενιά των millennials, η οποία αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο ποσοστό των νέων γονέων, δεν ενδιαφέρεται να κάνει σε μικρή ηλικία μεγάλη οικογένεια όπως οι προγενέστερες γενιές. Είναι πλήρως εξοικειωμένοι με τα ηλεκτρονικά μέσα και τα επιλέγουν συχνά για τη πραγματοποίηση των αγορών τους. Τέλος μελετούν προσεκτικά τις αξιολογήσεις άλλων χρηστών και επηρεάζονται σε αρκετό βαθμό από το e-WOM χωρίς αυτό να καθορίζει όμως τις τελικές τους αποφάσεις, αφού έχουν αρκετή σιγουριά για τις επιλογές τους.en_UK
dc.language.isoel_GRen_UK
dc.publisherΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφουen_UK
dc.subjecte-WOMen_UK
dc.subjectψηφιακή εποχήen_UK
dc.subjectβρεφικά/παιδικά προϊόνταen_UK
dc.subjectαγοραστικές τους αποφάσειςen_UK
dc.subjectNeuromarketingen_UK
dc.titleDigital Marketing και Γονεϊκότητα: Πως τα ηλεκτρονικά μέσα επηρεάζουν τη λήψη αγοραστικών αποφάσεων των νέων γονέων.en_UK
dc.title.alternativeΔιπλωματική Εργασία η οποία υποβλήθηκε προς απόκτηση Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών MSc in Digital Marketing στο Πανεπιστήμιο Νεάπολιςen_UK
dc.typeThesisen_UK


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record